ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל
תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת הבישום והטיפוח לגבר של המותג, הפונה בעיקר לצעירים
מכירות 3 החודשים הראשונים הסתכמו ב-3 מיליון שקל ■ רון ברק, מבעלי דנשר: "MOOI הוא יריית הפתיחה לפעילויות נוספות בתחום המזון"
תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל
מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל
בתביעה, בהיקף 100 מיליון שקל, נטען כי כמות השומן הרווי בחטיף גבוהה ב-550% לכל הפחות מזו שמציינת אסם בתווית שעל גבי המוצר
בתחילת השבוע דווח ב"גלובס" כי בין החברות שהגישו הצעות לרכישת פריגו-קרליין נמצאות גם לוריאל ישראל וקבוצת ניאופארם ■ ההערכה היא כי ההצעות נעות בין 100-200 מיליון שקל
ההערכה היא כי ההצעות נעות בין 100-200 מיליון שקל ■ חברות נוספות שהתעניינו ברכישת פריגו-קרליין, כמו למשל ד"ר פישר ויוניליוור, לא הגישו בסופו של דבר הצעות לרכישתה
ההצעה נעשתה בדיסקאונט של 13.6% על מחיר המניה בפתיחת המסחר בגילאון צריכים לפרוע במאי רבע מתשלום קרן האג"ח בסך כ-7.5 מ' ש', ובוחרים למכור את האחזקות בעילדב בהפסד של כ-60%
דנשר עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי צריכה העסקה מבוצעת בהחלפת מניות
אייסקיור מדיקלדיפלומטהסכם הפצהאירועים ומינוייםמאיר בייגלמשה קפלינסקיסיגל אלבוחרקמעונאות