דפני ליף

כתבות אחרונות

 

דז'ה-וו: דפני ליף עוזבת את דירתה; "אולי אוציא אוהל?"

פרסמה הודעה בפייסבוק בזו הלשון: דז׳ה וו מתסכל מאין כמותו. לפני כיומיים קיבלנו אני ושותפי לדירה הודעה שעלינו לפנות את המקום עד סוף פברואר. מה אומרים? אולי אוציא אוהל?"

נדב נוימן 11.01.2012

עיני דחה הצעת גישור; דורש הכרעה היום על הזכות לשבות

(עדכון) - דיון סוער על עובדי הקבלן בביה"ד לעבודה; בחוץ: הפגנת פעילים חברתיים עם דפני ליף ■ ברוש לנציג האוצר בדיון: "אתה תשב ורצוי שתשבו כולכם בשקט גם אם זה לא נעים לשמוע"

שי ניב 09.01.2012

ליף: "שופרסל יכולה להרוויח פחות - ולא לפטר עובדים"

מתנועת "ב' זה אוהל" של דפני ליף נמסרה היום התייחסות לדיווחים כי שופרסל, מגה ושטראוס יפטרו בקרוב עשרות עובדים: "ההודעות אינן בבחינת הפתעה"

גיא קצוביץ' 06.01.2012

דפני ליף: "הקיצוץ בתקציב - הכרזת מלחמה על החברה"

ליף: "הקיצוץ התקציבי הוא הכרזת מלחמה על החברה הישראלית כולה, הוא יגדיל את הפערים החברתיים, יכה במעמד הביניים וידרוס את השכבות המוחלשות"

שירות גלובס 05.01.2012

כך עיכבה המחאה את התוכנית להפחתת דמי הניהול

המחאה אילצה את האוצר לעכב את קידום התוכנית להורדת דמי הניהול בשוק הגמל, לטובת עניינים בוערים יותר ■ בינתיים מנהלי הגמל ממשיכים ליהנות מתקרת דמי ניהול של 2%, והלקוח הפרטי הקטן, שבשבילו נועדה התוכנית, ממשיך לסבול

עירן פאר 05.01.2012

דפני ליף: "עליית מחירי החשמל - גזר דין מוות לחלשים"

" עד מתי ממשלת ישראל תוסיף להתעלל באזרחיה?", שואלים בתנועת "ב' זה אוהל" ■ "האם השכבות המוחלשות והקשישים יצטרכו לבחור בין חשמל לחימום בתיהם לבין כרטיס אוטובוס כדי להגיע למקום העבודה?

שירות גלובס 04.01.2012

דפני ליף וסתיו שפיר מככבות בתערוכת צילומי עיתונות

תערוכת צילומי עיתונות "עדות מקומית", המוצגת בימים אלה, מייתרת את כל המילים הגלויות והסמויות

חגית פלג-רותם 04.01.2012

ליף: "נתניהו עשה רק החייאה ראשונית למערכת החינוך"

דפני ליף, ממנהיגות מחאת האוהלים: "על המדינה לשאת באחריות לחינוך ילדינו, היא ולא קבלנים פרטיים" ■ נתניהו רמז: נממן חלק מחוק חינוך חינם על בסיס קיצוץ רוחבי

גיא קצוביץ' 04.01.2012

דפני ליף התמסדה: התנועה "ב' זה אוהל" יוצאת לדרך

(עדכון) - מובילת המחאה החברתית דפני ליף לא מתייאשת: הקימה תנועה חברתית חדשה שתתמקד "בחיזוק החיבור בין הגרעינים היצרניים, המתונים והדמוקרטיים שבכל המגזרים למען התחזקות הציבור מול הממשל"

אורי חודי 25.12.2011

כנס חירום בתל אביב: "להקים קול זעקה נגד הדרת הנשים"

חברות כנסת, עיתונאיות ונשות עסקים מתכנסות הבוקר בסינמטק תל אביב; "קו אדום שאסור לנו לחצות והגיע העת שנתעורר" ■ בנוסף תתקיים בשעות הצהריים עצרת נגד הדרת נשים ולמען שיוויון וסולידריות ברחבת המשביר הישן בתל אביב

אתר חדשות ערוץ 2 ושירות גלובס 23.12.2011

ליף: "נתניהו, לא ניתן למדינה להפוך למשטר שחור"

ליף, מיוזמות מחאת האוהלים של הקיץ האחרון, תשתתף ותנאם בעצרת מחאה נגד הדרת נשים שתתקיים מחר בירושלים ■ "עסוקים במלחמת חורמה על זכויותינו הבסיסיות, בקרוב נחזור לרחובות"

גיא קצוביץ' 22.12.2011

הפורום לצדק חברתי עתר לבג"ץ נגד פינוי תושבי כפר שלם

לטענת העותרים, בהם סתיו שפיר ודפני ליף: "אם יתבצע פינוי - יישארו תושבי כפר שלם חסרי קורת-גג, והנזק שייגרם עלול להיות בלתי הפיך"

אורי חודי 12.12.2011

דן פרופר: "השלב הבא במחאה יהיה הרבה יותר קיצוני"

יו"ר אסם מזהיר מהחרפת המחאה אם לא תקבל תשובה הולמת ■ על דפני ליף: "היא החמיצה את המחאה כי פתחה פה על נתניהו. מי יזכור את שמה עוד כמה חודשים?"

אילנית חיות 06.12.2011

דפני ליף בפייסבוק: "תודה לך נתניהו על כל חבריי שעוזבים את הארץ, תודה לך שטייניץ על קריסה כלכלית; כל מי שרוצה לעזור ואינו שתול - פנו אליי"

ליף העלתה פוסט בפייסבוק, בו היא מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על כוונתם למסמס את המחאה, לדבריה ■ "תספידו כמה שתרצו, אבל אנחנו עוד כאן, נאבקים"

יוסי ניסן 06.12.2011

עוזי דיין: "לליף וחבריה אין מושג לאן לקחת את המחאה"

דיין בכנס ישראל-שדרות לחברה: "ההנהגה הישראלית - אסור לה להתעלם מהמחאה. יש כאן הזדמנות פז. ניתן מנדט מלא לממשלה הזו לעושות תיקון עולם"

אורי חודי 29.11.2011

דפני ליף: "המחאה תחודש בקרוב; אם הממשלה לא תתחיל לפעול - המחאה יכולה לגלוש לפסים אלימים"

מובילת המחאה החברתית של קיץ 2011 בראיון לגלי צה"ל: "אני מרגישה עדיין רלוונטית, אבל שום דבר לא קורה. איפה הממשלה?" ■ על הביקורת הציבורית: "אני חוטפת ביקורת על כל דבר אבל לא קוראת טוקבקים. אני לא מתעסקת בזה"

שירות גלובס 24.11.2011

   12345678910111213   

   נמצאו 205 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 13