גולן טלקום איבדה כ-4,000 לקוחות, הוט מובייל גייסה כ-9,700 ■ פרטנר איבדה כ-5,000 מנויים, סלקום איבדה 2,600 לקוחות, ופלאפון - 3,200
פרטנר השיקה את המותג שלה, והתגובות לא מאחרות לבוא - ובאגרסיביות
ניר שטרן לאגף התקציבים בעקבות חוות-הדעת שפרסם המשרד השוללת את מיזוג סלקום-גולן: "טעיתם בכל ההערכות - המיזוג הוא הדרך הטובה ביותר לייצוב שוק התקשורת, התחרות לא תיפגע"
עופר שימש עד לפני כמה חודשים כסמנכ"ל השיווק של פלאפון ומשנה למנכ"ל
מבצע הטלוויזיות של הוט מובייל הביא לה 3,529 לקוחות נוספים, ולמעט דצמבר, היא תופסת את ההובלה בשוק מאוגוסט 2015 ■ גולן טלקום איבדה 2,000 לקוחות ■ סלקום איבדה 2,790, פרטנר איבדה 2,775, ופלאפון גייסה 1,239
"הכול כלול" בערוץ 10: נציגת שירות של הוט מובייל משקרת ללקוח שמתעניין ברכישת חבילת שיחות בחו"ל ■ "בדקתי עם מחלקת חו"ל שלנו - אם תחייג בוואטסאפ בחו"ל, זה יעלה כמו שיחה רגילה" ■ החברה: "מדובר בחוסר ידע נקודתי של נציגה ספציפית. נדאג לעדכן את הנציגים"
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג
הוט מובייל גייסה ב-2015 כ-158 אלף מנויים, לעומת 130 אלף מנויים בגולן טלקום ■ פרטנר איבדה 118 אלף לקוחות נטו ב-2015; פלאפון איבדה הכי פחות מבין הוותיקות - 95 אלף מנויים; סלקום איבדה נטו 115 אלף מנויים
נתוני הניידות המעודכנים: פרטנר מצליחה כבר חודש שני ברציפות לצמצם משמעותית את הנטישה - תחום שהיה שמור בעיקר לפלאפון, שבחודש שעבר צירפה למנוייה את מנויי יופון שנרכשה על-ידה
זאת לאחר כשנתיים בתפקיד המנכ"ל ■ הוט מובייל רשמה הפסד תפעולי של 100 מיליון שקל ברבעון השלישי ועברה ל-EBITDA שלילי של 5 מיליון שקל
החברה-הבת הוט מובייל הגישה את הבקשה על רקע עסקת סלקום-גולן טלקום המתגבשת ■ "ישנה תועלת ברורה עבור הצרכן - הוט מובילה מהפכת המחירים בשוק הסלולר במבצעי 'הכל כלול' ובמחירים האטרקטיביים בשוק"
מישל קומב, מנהל העסקים הראשי של אלטיס, החברה-האם של הוט, אומר ל"גלובס" כי בהוט החליטו שלא להתמודד על גולן טלקום כי העדיפו להשקיע בעסקים הקיימים במקום להתרחב ■ לדבריו, השוק יכול להחזיק עם 3 שחקנים
אם עסקת סלקום-גולן תאושר, תהיה לצרכנים סיבה טובה לדאגה ■ המפעילות הוותיקות יישרו קו עם המחירים שהכתיבו הספקיות הקטנות, וכיום מציעות חבילה ב-50 שקל לחודש ■ אצל המתחרות הקטנות החבילות אף זולות יותר
צח קסוטו, בטא פייננס: "כדי שסלקום תחזור לרווחיות תפעולית של 15%, נצטרך להוסיף כ-15 שקל לחשבון הסלולר; לרווחיות של 20% ניאלץ להוסיף כ-28 שקל; ול-25% רווחיות ניאלץ להיפרד מעוד 40 שקל בחודש"
הוט מובייל גייסה 10,273 מנויים נטו, לעומת 4,418 לגולן טלקום ■ בין החברות הוותיקות, סלקום אבדה 10,000 מנויים, לעומת 2,600 בפלאפון ו-1,300 בפרטנר
דוחות כספייםהוטחברות סלולרטל גרנות גולדשטייןמשרד התקשורתסלולרסלקוםפוקספלאפוןפרטנר