תימכר בארץ ב-155 אלף שקל אחרי הטבת המס ■ המכונית מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית בלבד ומערכת שליטה אלקטרונית
החברה מכרה 183,783 רכבים ■ ג'נרל מוטורס איכזבה את השוק כשדיווחה על עלייה של 15.9% במכירותיה ■ טויוטה, לאחר סערת הריקול ו"הדוושה הדביקה", מסרה כי מכירותיה זינקו ב-35.3% ל-186,863 רכבים
עדיין לא ידוע מי יהיה הזכיין בישראל ומתי יתחיל הייצוא ■ דונגפנג היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין ועיקר פעילותה מתמקדת בשיתופי פעולה בייצור עם יצרנים מערביים ובהם סיטרואן, ניסן הונדה ואחרים
לא רק מכונית חשמלית: התחרות על שיטות הנעה "ירוקה" של כלי רכב הולכת ומתחממת
פה ושם מגיעים לארץ ביבוא סדיר ובכמות של יחידה בודדת דגמים עם פוטנציאל מכירות זעום, שכל תכליתם להגשים את הפנטזיות של הלקוח ■ זה קורה בדרך-כלל אם ללקוח יש קשרים ממש טובים עם היבואן או עם הנהלת החברה - ורצוי קשרים משפחתיים ■ הצצה למספר דגמים
מה חדש בב.מ.וו 535 מודל 2010? על פניו כלום ■ אבל עם יותר כוח והרבה יותר אלקטרוניקה, היא מתמודדת בהצלחה יתרה עם כל מגרש שבו היא נדרשת לשחק ■ אין ספק שאת הקרב הנוכחי בסגמנט המנהלים-פאר היא לוקחת בקלות
(עדכון) - הונדה העולמית מצטרפת לטויוטה: תחזיר 438 אלף כלי רכב פגומים ■ לפני כשבועיים הודיעה הונדה כי תחזיר 646 אלף כלי רכב עם בעיות בחלונות האוטומטיים ■ בינתיים הבעיות בטויוטה נמשכות: בארה"ב נבדק חשד לפיו החברה ידעה על הבעיה בדוושת הגז כבר לפני יותר משנה
עם קווים חסונים, זנב מאסיבי ופרופיל שנראה כמו הכלאה בין מיניוואן משפחתי לרכב כביש-שטח רך, סובארו אאוטבק החדשה מנסה להתקרב לעבר הטריטוריה האופנתית של פלח "קרוס אובר" ■ וגם: המתחרות המרכזיות
החברה היפנית מציגה בדטרויט את הדגם הסדרתי של הספורט-קופה הקטנה החדשה עם עיצוב מרתק והנעה היברידית ■ בסוף 2010 היא בישראל
החברה חושפת אב-טיפוס של מכונית מיני-פרימיום עתידית ■ המחיר המשוער: כ-12 אלף אירו
בשנת 2009 נמסרו בישראל 172,715 כלי רכב ■ את המסירות השנתיות הובילה מאזדה, שמסרה בשנה שעברה 31,494 כלי רכב, עלייה של פחות מ-1% לעומת 2008 ■ דלק רכב מסרה 43,053 רכבים
העיצוב הגיאומטרי המושחז, שמדגיש את ממדיה חיצוניים הנדיבים של הקיה פורטה, הוא שינוי מרענן בשוק הליסינג המקומי ■ נראה כי הצבע הנכון והתוספות הקוסמטיות ההולמות, יכולות אפילו להעניק לה תדמית ספורטיבית
מנהל קבוצת רנו לשעבר, שהושעה לכל החיים מהספורט המוטורי בעקבות פרשת ה"קראשגייט", יערער על ההחלטה ויבקש מיליון אירו על פגיעה בשמו הטוב ■ וגם: ג'נסון באטון לא מקבל העלאה
כמעט חודשיים נותרו עד סוף השנה, אך יבואני הרכב כבר מחזרים אחר הלקוחות ומציעים שלל הצעות מפתות - החל מחבילות איבזור בשווי 30 אלף שקל, דרך מבצעי מימון אטרקטיביים ועד הנחות שוות על רכבי יוקרה
אחרי שהונדה עזבה את המירוצים בדצמבר האחרון, ואחרי שיצרנית הצמיגים ברידג'סטון הודיעה כי לא תחדש את חוזה העבודה עם הענף, עכשיו גם טויוטה מצטרפת לרשימת הגופים היפניים שפורשים מהפורמולה 1
ג'נסון באטון, האלוף הטרי של פורמולה 1, צפוי להישאר בקבוצתו בראון GP ולהקפיץ את משכורתו השנתית מ-3 מיליון ליש"ט ל-8 מיליון ליש"ט
דובי בן גדליהוטויוטהיונדאימבחן דרכיםמיסוי ירוקמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדששברולטשוק הרכב