המועצה לצרכנות

כתבות אחרונות

 

אתרי קופונים: איך מבטלים עסקה - ושל מי האחריות למוצר?

בהלת הקופונים בעיצומה, ואין כמעט צרכן שלא התפתה להזמין שובר אטרקטיבי באחד מאתרי הדילים היומיים ■ "גלובס" מגיש מדריך למכורים לאתרי הקופונים ■ רק היום, גירסת האינטרנט

מיכל רז-חיימוביץ' 23.03.2011

מדריך "גלובס" למבטלי הנסיעות ליפן: האם אתם זכאים להחזר?

בעוד שחברות התעופה מיישרות קו ומעניקות החזר מלא למבטלים טיסות ליפן, לקוחות שהזמינו טיולים מאורגנים עדיין לא יודעים אם יקבלו את כספם בחזרה ■ ומה אומר החוק? זהו, שאין כזה

עומר רבין 22.03.2011

המועצה לצרכנות: ניתן לבטל חופשות ביפן עקב האסון

לטענת המועצה, בנסיבות הקיימות אין זה צודק לחייב את מי מהצדדים לקיים את ההסכם כלשונו אם הוא כבר לא מעוניין בכך עקב שינוי הנסיבות

אפרת אהרוני 14.03.2011

סקר: 82% מהצרכנים לא רוצים דואר פרסומי בתיבה

על רקע הדיון בכנסת קוראת המועצה לצרכנות לאסור פרסום בתיבות הדואר ללא הסכמה

אפרת אהרוני 08.03.2011

משלמים על עצלנות: כמיליארד שקל בשנה על טעויות בחשבון

סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות

אפרת אהרוני 07.03.2011

המועצה הישראלית לצרכנות: תמי 4 מציגה מחיר מטעה

קוראת לחברה להשיב לצרכנים שנפגעו את עלות ההתקנה וההובלה בסך מאות שקלים ■ תמי 4: "הדרישה להחזר כספי איננה רלוונטית"

אפרת אהרוני 15.02.2011

בדיקת "גלובס": בתי העסק מיישמים את חוק ההחזר הכספי

חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה

מיכל רז-חיימוביץ' 03.02.2011

המועצה לצרכנות על רמי לוי: טעויות רבות בסימון מחירים

בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"

אפרת אהרוני 01.02.2011

קל לעיקול: השימוש המדאיג בשיטות הפחדה לצורך גבייה

הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 01.02.2011

40% מהצרכנים לא קוראים את תוויות המזון על האריזות

כך מגלה סקר המועצה לצרכנות והאגודה לבריאות הציבור, שהציגו היום בכנסת מדריך חדש לסימוני מזון ■ 10% לא מבינים את התוויות, אחרים מתעניינים בקלוריות ובתאריך התפוגה

אפרת אהרוני 24.01.2011

ועדת הכלכלה תדון מחר בהצעת חוק לפיצוי על דחיית טיסות

הצעת החוק של ח"כ אחמד טיבי קובעת תנאים ונסיבות לפיהם נוסע יהיה זכאי להטבות בשל ביטול, עיכוב או סירוב להעלותו לטיסה

מיכל רז-חיימוביץ' 02.01.2011

המועצה לצרכנות: עלייה של 81% בתלונות על האינטרנט של HOT

הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים

אפרת אהרוני 29.12.2010

הצעת חוק: נוכל לתבוע פיצוי אם בית העסק מסרב לבטל עסקה

המועצה לצרכנות וח"כ איתן כבל נערכים לקדם את הצעת החוק ■ מדובר בפיצוי של עד 10,000 שקל ■ פיצוי כזה קיים כיום עבור שורת עבירות צרכניות שאופיין פלילי

אפרת אהרוני 27.12.2010

מהם ה"מוקשים" במבצעי התיירות של חברות האשראי?

חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק

עומר רבין 21.12.2010

המועצה לצרכנות: החרימו את חברות הסלולר - דברו 3 דקות פחות

‎‎המטרה: הפחתת רווחי-העתק של חברות הסלולר כדי לאלצן לשנות את היחס לצרכנים‏ ■ מנכ"ל המועצה: "חברות הסלולר פוגעות בכיסנו, והגיע הזמן לדבר אליהן בשפה היחידה שהן מבינות"

‎‎אפרת אהרוני‏ 08.12.2010

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 297 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 19