המותגים המושקעים

כתבות אחרונות

 

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

נתי יעקובי 31.01.2010

בזק מסתערת: השקיעה השבוע בפרסום כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

נתי יעקובי 24.01.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל

נתי יעקובי 17.01.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.01.2010

רנו - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.1 מיליון שקל

עידו רוזנבלום, הפרזנטור החדש של רנו, עשה את העבודה לפרסומת שבראש טבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף

נתי יעקובי 03.01.2010

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

במקום השני - רנו סימבול, שהעלתה השבוע קמפיין בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום, עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל בפרסום OFFLINE

נתי יעקובי 27.12.2009

הבהלה ל-iPhone עוברת מתחת ומעל לקו ומעשירה כמה פרסומאים

4 זויות מעניינות יש להשקה הפרסומית של ה-iPhone: חברות הסלולר, אפל ישראל, יצרני מכשירי הסלולר המתחרים וחברות שמציעות אפלקציות למכשיר

נתי יעקובי 20.12.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 1.8 מיליון שקל

במקום השני - המשביר לצרכן עם השקעה של 1.52 מיליון שקל, ואחריה א.ל.מ עם השקעה של 1.39 מיליון שקל

נתי יעקובי 13.12.2009

פיג'ו - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

פיג'ו מובילה השבוע בקמפיין הגדול הראשון שלה ב-2009 ■ משרדי האינטראקטיב ממשיכים לנגוס בתקציבי האוף-ליין

נתי יעקובי 06.12.2009

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22.11.2009

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

נתי יעקובי 15.11.2009

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-542 אלף דולר

בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 08.11.2009

בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר

המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר

נתי יעקובי 01.11.2009

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-556 אלף דולר

מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר

נתי יעקובי 25.10.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-482 אלף דולר

מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-121 אלף דולר באמצעות grey interactive

נתי יעקובי 18.10.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-754,000 דולר

מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-118,000 דולר ■ גם מותגי הסלולר פרטנר וסלקום מככבים בדירוג

נתי יעקובי 29.09.2009

   12345678910   

   נמצאו 155 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 10