הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
דמויות האנימציה של יהודה ומאיה בקמפיין הפניקס / צילום: יח''צ

הקמפיינים הבולטים של השבוע שייכים לבנקים, להוט וגם כרגיל, לרותם סלע

בשבוע האחרון שלה באוויר, הצופים התחברו סוף-סוף לפרסומת מזרחי טפחות עם דביר בנדק ואור שפיץ, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בחברת הפניקס החליטו לשנות שפה, והתמקדו בקומיקס במקום בדרור קרן

גלית חתן 09.06.2022
הקמפיין של טרה / צילום: צילום מסך

אווירת שבועות: האנימציה של טרה כבשה בגדול את לבבות הצופים

הקמפיין של חברת מוצרי החלב מנצל היטב את מומנטום החג וזוכה ליותר מ־28% אהדה, הרחק משאר הפרסומות במדד • כשחם בחוץ, קר בבית: רותם סלע בקמפיין טורנדו הגיעה לשיעור הזכירות הגבוה ביותר של השבוע, 4.9%

מיכל רז-חיימוביץ' 02.06.2022
מירי בוהדנה בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

מי הזיז את הגבינה: הפרסומות לחג השבועות מתקשות להיחרט בתודעת הצופים

למרות שכמעט כל חברות החלב הצטיידו בפרזנטורים מוכרים כמו מירי בוהדנה, רותי ברודו ואייל שני, הן לא התברגו בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של סופר-פארם מגוון בלי להתאמץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2022
שלישיית מה קשור בקמפיין אלקטרה / צילום: צילום מסך

פלאפון ואלקטרה מנסות להרשים בכל מחיר, אבל נופלות בפרטים הקטנים

השקעה גבוהה במדיה לא יכולה לחפות על קריאטיב חלש בפרסומת עצמה- כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט ומזרחי טפחות מבקשים למצב עצמם כמספר 3 חזק בדירוג הבנקים, אך לא זוכים לאהדה גדולה

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2022
סטטיק בקמפיין של פרטנר / צילום: מתוך יוטיוב

הישירות, ההומור, ניפוץ הצלחות וההשקעה הכספית השתלמו לפרטנר ולסטטיק

חלק מהקמפיינים שעלו לאחרונה לאוויר היו מושקעים מאוד מבחינה כספית אולם נחוו כרעש לבן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בדלתא מציגים קמפיין נועז יחסית, שמצליח בזכות החן והקסם האישי של לי בירן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2022
דיוויד שווימר בקמפיין מיטב / צילום: צילום מסך

עם כאלו חברים: ההשקעה בדיוויד שווימר השתלמה למיטב דש

השקעה מאסיבית במדיה ותוספת יח"צ בעקבות השימוש בדמותו של רוס מ"חברים" השתלמו לבית ההשקעות מיטב SA - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות קליפ מושקע וצבעוני, קרן פלס ועומר אדם משיגים תוצאות ממוצעות לאופטיקנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2022
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.04.2022
פרסום יס / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

למרות ההשקעה בפרסומות לפסח, הצופים זוכרים בעיקר את הקמפיינים הקבועים

ריבוי המסרים בקמפיין הכפול של שופרסל עומד בעוכריה של הרשת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הנוכחות הקבועה של דיסקונט במדיה והשפה הפרסומית המהודקת מזניקים את הבנק לראש הטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2022
ניקי גולדשטיין בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

שופרסל השקיעה בטאלנטים, במדיה ובמסר השיווקי, אבל התוצאה לא מספקת את הסחורה

הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
נועה קירל בקמפיין yes

עם השקעה כספית גבוהה, נועה קירל ו-yes משיגות זכירות אך בינתיים לא מספיק אהדה

למרות ההפקה המהוקצעת, ההומור והחן של הזמרת הצעירה, עדיין לא נרשמת הצלחה כמו בפרסומות הקודמות של yes - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לקטגוריית הפיננסים המושקעת מצטרף השבוע גם הקמפיין של MAX

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2022
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

מהחסויות לפרסומות: בחברת הביטוח הראל עושים טוויסט לשפה הוותיקה

בזכירות וגם באהדה אין פערים משמעותיים בין הקמפיינים של דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות ובנק יהב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של איקאה מוכיחה שהעולם שייך גם לקשישים

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2022
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 703 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 44