Twisted Fly: מרבית הדיון בפרסומת התרכז בהטלת האחריות על האזרחים לפתרון משבר המים וב"גזירות" בנוגע לשימוש במים
כ-40% מהשיחות ברשת על פרסומות עוסקות באהדה הרבה לפרסומת של פלאפון במקום השני - הפרסומת למחסני כמעט חינם עם 17%
Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי
Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו
הפרסומות של סלקום ושל פלאפון - במקום השני והשלישי במדד הפרסומות המדוברות של TWISTED FLY
Twisted Fly: הקמפיין של סלקום ריכז בשבוע החולף 36% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' ממוקמת בראש הדירוג למרות שאינה משודרת כבר שבועיים במקום השני - הפרסומת של מקדולנד'ס לתפריט ב-10 שקל
Twisted Fly: הגולשים עסקו בעיקר בקמפיין שבו תלמידי תיכון יכינו סרטים לחיסכון במים, ובעובדה שבר רפאלי תשתתף בקמפיין של רשות המים
במקום השני, הרחק מאחור, ממוקמים הקמפיינים של לאומי קארד 'גרוזינים', ניסאן 'רכב מנהלים', ויסוצקי והקמפיין למען ניצולי השואה
Twisted Fly: "בחודשים האחרונים מצליחים קמפיינים מעוטי תקציב בעלי אופי חברתי לייצר את מירב השיחה ברשת"
הקמפיין הוביל בפער ניכר את הדירוג - הן במונחי היקף השיחה, כ-46%, והן מבחינת מספר המשתתפים שדיברו עליו
כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים
מרבית הפוסטים באינטרנט על פלאפון דנו בשיר שמלווה את הפרסומת ו-75% מהפוסטים על אורנג' התייחסו לפורטל החדש
yesבזקפרזנטורפרסומותקריאייטיברולדיןרותם סלערשת ויקטורישופרסלשטראוס