הפרסומות המדוברות

כתבות אחרונות

 

קמפיין רשות המים - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת במהלך פסח

Twisted Fly: מרבית הדיון בפרסומת התרכז בהטלת האחריות על האזרחים לפתרון משבר המים וב"גזירות" בנוגע לשימוש במים

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2009

קמפיין חיבור היבשות של פלאפון מחולל גם שיחות ברשת

כ-40% מהשיחות ברשת על פרסומות עוסקות באהדה הרבה לפרסומת של פלאפון ; במקום השני - הפרסומת למחסני כמעט חינם עם 17%

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2009

הקמפיין של ויצ"ו ליום האישה: המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: קמפיין קסטרו עם גל גדות ויונתן ווגמן

Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

הפרסומת "הצילו" של שלמור-אבנון-עמיחי לשחרור גלעד שליט - המדוברת ביותר ברשת

הפרסומות של סלקום ושל פלאפון - במקום השני והשלישי במדד הפרסומות המדוברות של TWISTED FLY

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2009

הפרסומת הכי מדוברת ברשת: קמפיין סלקום ל"בית של המוסיקה הישראלית"

Twisted Fly: הקמפיין של סלקום ריכז בשבוע החולף 36% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2009

שבוע שלישי ברציפות: פרסומת הדובים של אורנג' בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' ממוקמת בראש הדירוג למרות שאינה משודרת כבר שבועיים ; במקום השני - הפרסומת של מקדולנד'ס לתפריט ב-10 שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2009

הפרסומת המדוברת השבוע ברשת: קמפיין "ישראל מתייבשת" של רשות המים

Twisted Fly: הגולשים עסקו בעיקר בקמפיין שבו תלמידי תיכון יכינו סרטים לחיסכון במים, ובעובדה שבר רפאלי תשתתף בקמפיין של רשות המים

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2009

הפרסומת של AXE - המדוברת ביותר ברשת

במקום השני, הרחק מאחור, ממוקמים הקמפיינים של לאומי קארד 'גרוזינים', ניסאן 'רכב מנהלים', ויסוצקי והקמפיין למען ניצולי השואה

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2009

אווירת בחירות: קמפיין "קודם קול" הקורא להצביע - הקמפיין המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: "בחודשים האחרונים מצליחים קמפיינים מעוטי תקציב בעלי אופי חברתי לייצר את מירב השיחה ברשת"

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2009

קמפיין ויצ"ו נגד פרסומות המעודדות אלימות נגד נשים כבש את השיחה ברשת

הקמפיין הוביל בפער ניכר את הדירוג - הן במונחי היקף השיחה, כ-46%, והן מבחינת מספר המשתתפים שדיברו עליו

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2009

תפוצ'יפס - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת

כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" ; הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

מדברים על הסלולר: הפרסומות לפלאפון ואורנג' המדוברות ביותר

מרבית הפוסטים באינטרנט על פלאפון דנו בשיר שמלווה את הפרסומת ו-75% מהפוסטים על אורנג' התייחסו לפורטל החדש

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2008

   1234567   

   נמצאו 109 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7