אקורד הסיום של ארדן כשר התקשורת: מה יעלה בגורל פתיחת שוק התקשורת הקווית לתחרות
זאת עקב הרפורמה בשוק הקווי שנחתמה אתמול ■ יו"ר הוועד, שלמה כפיר: "מנכ"ל משרד התקשורת הבטיח לי שידברו עם העובדים לפני שיחליטו על הרפורמה ולכן החלטת המשרד מאתמול היא הפרה שלטונית"
שר התקשורת יקיים מחר דיון מכריע במשרדו בסוגיה, ואם יתברר שהעבודה הושלמה לשביעות רצונו, הוא יחתום ויוציא אותה לדרך בטרם יסיים את תפקידו מחר ■ הרפורמה תקבע התנאים לפיהם מפעילים מתחרים יוכלו להשתמש בתשתיות בזק
קצב הצמיחה של האינטרנט יואט בשנים הקרובות, והשינוי הזה ישפיע על המחיר שנשלם עבור שירותי תקשורת
משרד התקשורת: אנחנו לא באותו מקום שאירופה נמצאת, ולכן הטלפוניה תהיה חלק מהשוק הסיטונאי המפוקח
רבוע כחול נדל"ן, השותפה למשפחת גינדי בהקמת הפרויקט הענק על קרקע השוק הסיטונאי, כבר מודה שתאחר במסירת הדירות לרוכשים, אבל מדגישה כי "שלב הסיכון ואי-הבהירות מאחורינו"
ארדן רוצה להוזיל את הטריפל של הוט, ואם סלקום ופרטנר לא יעשו זאת ע"י כניסה לטלוויזיה, הוא יזרז את ביטול ההפרדה המבנית בבזק כדי שהיא תעשה זאת
המודל החדש של משרד התקשורת מעניק לפרטנר, סלקום ושחקנים אחרים רוח גבית - אך במקביל עליית מחירי התמסורות והמשך השחיקה ברווחיות הסלולרית, לצד עלויות מחירי התוכן, מייצרים אי-ודאות שרק הולכת וגדלה
למרות כל השמועות והטענות על כך שהוט תחמוק מפתיחת תשתיותיה לטובת המתחרים, במשרד התקשורת לא מתכוונים לסגת ומחירי השימוש בתשתיותיה לטובת המתחרים מגיעים לישורת האחרונה
האם ארדן ירשה להוט למכור את השירותים של הוט נט? והאם ההפרדה המבנית היא משהו שצריך לשמר לתקופה מוגבלת על מנת להכניס מתחרים לטלוויזיה?
אלכס וייסמן נדרש להשיב לטענות על שימוש שלא כדין בכספי החברה וחדירה למחשב של עובדת ■ וייסמן: "מעולם לא היו דברים כאלה. לא מכיר את הטענות"
טוען כי אייפקס ותנובה הפרו את ההסכם עמו, לפיו עם חתימת הסכם המכירה יקבל את דמי התיווך
למה משרד התקשורת מאלץ את בזק למכור את קווי הטלפון שלה למתחרים, ומדוע הוא משתמש בחוות-דעת מ-2002?
בעלי השליטה בגינדי השקעות המקימים את שלב א' של פרויקט השוק הסיטונאי רכשו את חלקה של קנדה ישראל ומחזיקים כעת במלוא הזכויות להקמת שלב ב' של הפרויקט
אגף הכלכלה במשרד התקשורת צפוי להיקלע למצוקה בשל עזיבתו הקרובה של יאיר חקק ■ לפניו עזבה עדי קהאן לתפקיד יועצת מקצועית בכירה למנכ"ל
על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב', שהיקפו כ-10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי והפרסומאי יריב טוויג
אנלימיטד (לשעבר IBC)בזקדירות, בתיםהוטמשרד התקשורתסיבים אופטייםספקיות אינטרנטעיצום כספיתשתיות תקשורתתשתית אינטרנט