ויסוצקי

כתבות אחרונות

 

סמנכ"ל ויסוצקי: "המנכ"ל וינשטיין אמר לי שאפי רוזנהויז משתולל"

בעדותו חיזק נתי בר עדויות של בכירים נוספים בענף המזון, לפיהם מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הוריד ממדפי הרשת מוצרים של חברות שמוצריהן הופיעו במבצע של רבוע כחול בדצמבר 2008

אלה לוי-וינריב 17.03.2011

מנכ"ל ויסוצקי: "רוזנהויז ביקש שאפסיק לספק סחורה לרבוע כחול"

נפתח המשפט נגד שופרסל, המנכ"ל אפי רוזנהויז והסמנכ"ל אלי גידור, המואשמים בהפרת תנאי המיזוג עם קלאבמרקט ובניסיון להגיע להסדר כובל

צמרת פרנט 10.03.2011

ויסוצקי רוכשת את קונדיטוריית לחמי ב-40 מיליון שקל

זאת מידי סטף ורטהיימר ■ ‎המהלך הוא חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות של קבוצת ויסוצקי

אילנית חיות 25.01.2011

מנכ"ל ויסוצקי: "נהפוך לשחקן משמעותי בארה"ב ובאירופה"

לרוני וינשטיין יש תוכניות גרנדיוזיות: רכישת חברות בארץ ובחו"ל, העמקת מגוון המוצרים בתחום הפרימיום וערוצי מכירה חדשים ■ לדידו, התה מעולם לא היה חם יותר

אילנית חיות 28.12.2010

קרב הוופלות של עלית - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2010

התחזיות של האו"ם שחורות; כיצד יושפע ענף המזון בישראל?

דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"

אילנית חיות 21.06.2010

קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן

למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי

מירב אנקורי‏ 04.02.2010

10 הפלונטרים השכיחים בעסקים משפחתיים - ואיך מתירים אותם

98% מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, אבל אם לא יודעים לנהל אותם נכון - מדובר בעסק ביש ■ ד"ר אורניה יפה-ינאי וד"ר תמר מלוא מחברת "ע.מ.י עסקים משפחתיים" מסבירות איך עושים זאת נכון

ספיר פרץ 31.12.2009

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2009

ויסוצקי יוצאת במהלך שיווקי לעידוד שתיית תה קר בקיץ

מהחברה נמסר כי במהלך יושקעו כ-750 אלף שקל במטרה לשנות את הרגלי השוק בתחום התה הקר

שירות גלובס‏ 16.08.2009

מסתמן: כתב אישום נגד מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז בפרשת הורדת המוצרים

"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה

הדס מגן ואילנית חיות‏ 26.05.2009

דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה

קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים

אילנית חיות 18.03.2009

נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל

כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג

אילנית חיות 01.03.2009

ויסוצקי יוצאת מקטגוריית התה הקר: מוחקת את המותג "אייס T"

החברה יוצאת מהקטגוריה לאחר שספגה בה הפסדים ולאחר שכשלו מגעיה להעביר את המכירות וההפצה לאחת מחברות המשקאות ; במקביל בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון

אילנית חיות ‏ 01.03.2009

ויסוצקי במגעים לרכישת השליטה בבייגל בייגל מידי יוניליוור

בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ; ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים

אילנית חיות 11.02.2009

ויסוצקי ופרטנר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרטנר מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות עם 10.6% זכירות ; ויסוצקי בראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.6% אהדה

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2009

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4