ויצ"ו: "יום היסטורי למעמד האשה" ■ לבני: "אי-אפשר לשלול את הנשיאות בדיעבד, אך אפשר לשלול את החירות" ■ נתניהו: "יום של עצב וכלימה" ■ לדור: "הציבור צריך לבטוח בביהמ"ש"
כמחצית מהציבור מאמינים כי תוכניות הריאליטי מציגות את הנשים באופן מיני - כך עולה מסקר של ויצ"ו שהוצג בפני הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת
ויצ"ו חשף היום את הדירוג הסופי של הפרסומות הפוגעניות ביותר של 2010 ■ "במסגרת הקמפיין הוצגו נשים צעירות בתנוחות של יחסי מין אלימים ומשפילים על פני שלטי חוצות"
"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר
הילד שאל: למה יש אנשים שאין להם כסף? במקום להמציא לו סיפור, הוא קיבל תשובה
(עדכון) - כ-2,500 המטפלות ומנהלות המעונות יקיימו אסיפות הסברה ומחאה עד השעה 12:00 במחאה על סירוב ההנהלה לעמוד בתנאי הסכם השכר שנחתם בין ההסתדרות לממשלה
ראשי המעונות: "שערי המעונות לא ייפתחו ביום ה-1 בספטמבר אם לא יינתן מענה תקציבי רציני והולם, חתום ומפורט, לדרישות השדרוג של מערכות הבטיחות והביטחון של הילדים, לכיסוי ההתייקרויות התפעוליות, לשיפור שכר העובדות ולקיום תנאי הפעלה נאותים"
המפרסמים שעלו הפעם לגמר המפוקפק: המשביר לצרכן, פוסטינור, אולימפוס, AXE, דו-איט, פרופורציה, גולדסטאר, דואר ישראל, פיירי, נעלי טו-גו ■ בשנה שעברה הוענק הפרס למי עדן בגנות פרסומת עם בר רפאלי לבר מים
אני אב לשני ילדים, נשוי לאשה שעובדת - ומתנגד מאד לחוק המטפלות
Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי
הקמפיין הוביל בפער ניכר את הדירוג - הן במונחי היקף השיחה, כ-46%, והן מבחינת מספר המשתתפים שדיברו עליו
בנימין נתניהוגן ילדיםהטבות מסחינוךמעונות יוםמערכת החינוךנעמ"תנקודות זיכוינשיםשביתה