חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו | לפני כולם

אילן טוביהו מקים חברת רכש מדיה עצמאית

החברה של המשנה למנכ"ל רשת היוצא, "טוביהו All Media", גייסה תקציב ראשון - סרטי גולן, בהיקף של 25 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

מה זה Header Bidding - ולמה הוא יכניס לכם יותר כסף?

במציאות שהייתה קיימת עד כה בקמפיינים לא ישירים, התחרות לא באמת הייתה קיימת, וה-CPM לא תמיד מיצה את כל הפוטנציאל ■ לא עוד

אפרת אחימאיר 25.11.2015
זניט מדיה | לפני כולם

צ'מפיון מוטורס עשויה להעביר את תקציב המדיה לזניט

משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2015
לפני כולם

קשת תגבה מחירי מחירון ממפרסמים שיעברו חברת מדיה

מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2015
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה לזכייניות: העבירו הנתונים על חברות המדיה

הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2015
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב

חיזוק לפובליסיס: זניט תרכוש מדיה עבור גליקמן

בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2015
זניט מדיה | לפני כולם

זניט לזכייניות הטלוויזיה: אל תשדרו קמפיין של נוברטיס

חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2015
אלפא קוסמטיקה | לפני כולם

תקציב המדיה של אלפא קוסמטיקס עובר למדיה קום

היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2015
WPP | לפני כולם

אדלר-חומסקי פותחת חברת מדיה לטיפול בתקציב P&G

פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
גבי אטל / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

מסתמן: גבי אטל פורש מתפקיד מנכ"ל זניט מדיה

לאורך שנות כהונתו היו לאטל חילוקי דעות מקצועיים עם קברניטי הקבוצה לגבי האופן האסטרטגי בו יש לנהל את נושא המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2015
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015

לאחר מכרז: תקציב המדיה של עמינח נשאר ביוניברסל מקאן

קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015
לפני כולם

מדיה קום זכתה בתקציב המדיה של פרוקטר&גמבל

במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

מנפחים את הפריים-טיים: סיכום שנה בשוק רכש המדיה

שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
לפני כולם

ערוץ 10 במו"מ למכירה מראש של זמני פרסום

התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2015

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 13