החברות ינסו דרך הטכנולוגיה הייחודית להציע שירותים לעסקים ולא פוסלות שיתופי פעולה עם חברות תקשורת
הפסד של 35 מיליון דולר ועומס חוב של כמיליארד שקל מהווים משוכה גבוהה בדרך למימוש מוצלח של חלל תקשורת, ששוויה צנח ב-65% בשלוש השנים האחרונות • בינתיים היא מנסה להתמקד באתגרים: הגדלת הכנסות, הרחבת סל השירותים וטיפול עמוק בחוב
העסקה החדשה מאריכה את תקופת השירות שמקבלת המדינה על גבי הלוויינים עמוס 3, עמוס 4 ועמוס 7, וכן מוסיפה קיבולת לוויינית בעמוס-4 לשנים הקרובות
רומנו החליט שלא להציע את מועמדותו לתקופת כהונה נוספת, כך שזו תסתיים בסוף 2020 • גם הדירקטורים תמיר פוליקר ואבי ברגר החליטו שלא להציע את מועמדותם לתקופת כהונה נוספת
וגם: ספליטיט הישראלית נכנסת למדד הטכנולוגיה האוסטרלי • השיחה
במסגרת ההסכם שנחתם עם מדינה באפריקה ושיתפרס ל-10 שנים, תספק חלל ציוד, התקנה, תחזוקה וניהול של השירותים באמצעות לוויין עמוס 17
לחברת הלוויינים התחייבויות של 1.66 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח, כאשר מרביתן נסחרות בתשואה של 21% • הדירקטוריון מעריך כי לחלל יתרות מזומנים גבוהות, שיאפשרו לה להמשיך בפעילותה השוטפת • באפריל ימונה למנכ"ל החברה דן זיצ'ק, שכיהן קודם כמנכ"ל סאטקום
שניברג מכהן כיום כמשנה למנכ"ל • דוד פולק יסיים את תפקידו מחר
סאגת הפיצוי הביטוחי עבור פיצוץ הלוויין עמוס 6 נמשכת במרץ, עם כתב תביעה מתוקן בסך 55 מיליון שקל שהגישה הבוקר תע"א נגד מארש האנגלית, שתיווכה בעסקת הביטוח • טוענת כי מארש לא עדכנה אותה בהשלכות הביטוחיות של הניסוי שבעקבותיו התפוצץ הלוויין, למרות שהכירה אותן היטב
פולק מכהן כמנכ"ל ספקית התקשורת הלוויינית מראשית דרכה • עלות שכרו של פולק בשנת 2018 עמדה על 2.6 מיליון שקל, על בסיס שכר חודשי ברוטו של 98 אלף שקל ומענק
חלל תקשורת, שהלוויין "עמוס 17" שבבעלותה שוגר הלילה בהצלחה, מפעילה עוד שלושה לווייני תקשורת בחלל "עמוס 3" ו"עמוס 4" שבבעלותה, וכן "עמוס 7", שאותו היא חוכרת ל-4-5 שנים • הלוויין הרביעי צפוי להגדיל באופן משמעותי את הכנסות החברה
השיגור היה אמור להתבצע היום לפנות בוקר, אך בחלל תקשורת, שבבעלותה עמוס 17, הסבירו כי במהלך ניסוי לקראת השיגור עלה חשד לתקלה בשסתום של אחד ממנועי המשגר, והוחלט להחליפו
חברת חלל תקשורת, שתשגר את הלוויין, כבר חתמה על חוזים בהיקף של כ-60 מיליון דולר • הלוויין אמור לכסות את יבשת אפריקה: "יש לנו יכולות שלא היו לנו בעבר"
למעבר לרווח נקי תרמו ירידה בהוצאות הפעלת הלוויינים ובהוצאות המימון, לצד פיצוי של 10 מיליון דולר שקיבלה החברה מהתעשייה האווירית בגין האיחור במסירתו של הלוויין עמוס 6 • מניית החברה נסחרת בעלייה של יותר מ-3% בשעה זו
כך אומר בשיחה עם "גלובס" ערן יעקובי, מנכ"ל רוסאריו ייעוץ ומחקר • "נעשו ניסיונות להפחית את התלות בחברת הלוויין בשנים האחרונות, אבל עדיין התלות גבוהה", הוא מוסיף
בתחילת פברואר חלל תקשורת עדכנה על מועד שיגורו של לוויין עמוס 17 במסגרת חלון הזמנים שצומצם • מאז המניה רושמת מהלך עליות בשיעור דו ספרתי
אג"ח קונצרניותאהרון פרנקלאילן סיגלדוחות כספייםאירועים ומינוייםחובותלווייניםמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתשולמית גרי