בפסק דין שניתן לאחרונה בתביעה של חברת צוקית נגד רשות מקרקעי ישראל, קבע השופט עודד מודריק כי רמ"י הטעתה את הציבור במכרז שהוציאה
המועצה הארצית לתכנון ובנייה השתכנעה כי מדובר בצורך בעל חשיבות לאומית שנדרש לתקופת הביניים בעת ביצוע השדרוג של כביש מס' 1 והקמת הרכבת הקלה בגוש דן
לפני כחצי שנה נפסלה מועמדות אלרוב במכרז לרכישת חניון קרתא בירושלים, מחשש ליצירת מונופול בחניונים באזור ■ אקירוב: "התחייבתי בפני גילה לשמור אותם מחירים 20 שנה, והנה מחירי החניה בחניון עלו ב-12%-40%"
את ההצעה, שיזמה המועצה לצרכנות, יגיש בשבוע הבא ח"כ עמר בר-לב
מירילשוילי, בעלי חברת התיירות "חניון אשקלון", טוען כי העירייה והרשות הפעילו עליו לחצים כבדים להתפנות ממתחם הגן הלאומי פארק אשקלון, דבר שגרם לו הפסדים גדולים
פתרון אולטימטיבי להפחתת הצפיפות ברחובות ולמכת גניבות האופניים: צפו בחניון התת-קרקעי החדש והמרשים שנבנה לאחרונה ונחשב למתקדם מסוגו בעולם
גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן פתחו לציבור את חניון גבעון, חניון חדש הכולל 1,000 מקומות חניה ■ במהלך 3 החודשים הראשונים לפעילות החניון תושבי ת"א-יפו יוכלו לחנות חינם בחניון בין השעות 18:00 בערב ועד 7:00 בבוקר למחרת
מחיר החניה ליום עלה בתוך חודשים ספורים מ-10 שקלים ליום ל-40 שקל. למה? כי היא יכולה ■ אגד: "התברר כי בעלי רכבים מנצלים את החניון בין היתר להשארת רכבים לתקופה של מספר ימים"
חניוני הרכבת מתמלאים מוקדם בכל בוקר עד אפס מקום בנוסעים שמחנים את מכוניתם ליום שלם (לפחות) ■ כעת החליטה הרכבת להכשיר חניה לעוד אלפי מכוניות, אולם עלויות הקרקע והוצאות הפיתוח מחייבות לבחון מחדש את התלות של נוסעי הרכבת בחניוני הענק
בתביעה, בסך 7.5 מיליון שקל, נטען כי בחלק מחניוני אחוזת החוף הממוכנים, לקוחות שמחנים את רכבם לזמן הקצר מרבע שעה ואינם מודעים למדיניות של רבע שעה ראשונה חינם, נדרשים לשלם עבור החניה
"העירייה הודיעה על ייקור הארנונה המשולמת בגין חניות ללא תשלום בבניינים שאינם למגורים, שחלה מחודש מארס 2015 - וזאת ללא אישור שרי הפנים והאוצר, ואף לאחר שאלה דחו את בקשתה להעלות את התעריף"
חברת הנתיב המהיר: ההחלטה תקפה לשנתיים הקרובות ויכולה להשתנות בעתיד
תערוכת יחיד של יואב רודה תעלה הערב ב"הייניקן גראז' גאלרי" בתל-אביב
תשואה של 7%-8% ואפילו של 10% קורצת למשקיעים; תקן החניה החדש יצמצם את היצע החניות החדש ויוסיף להם ביקוש, אבל ההבטחה שנראה מתישהו רכבת קלה בת"א מרחפת מלמעלה
ניתוח מנהגי החניה בישראל בחודש החולף מעלה כי בגוש דן, בשפלה ובירושלים חונים בתשלום זמן ממושך יותר לעומת שאר אזורי הארץ
בתל-אביב שכיחה הדרישה ל"כופר חניה", במקרים שבהם אי-אפשר לבנות חניה בפרויקט מגורים ■ אבל בכסף לא נבנים חניונים חדשים בזמן המוקצב בחוק, ולא במרחק הדרוש
גינדי החזקותחוק ההסדריםחניהחניה למשרדיםנתב"געיריית תל אביברמת החיילרשות שדות התעופהתחבורה ציבוריתתל אביב