טייקונים

כתבות אחרונות

 

רם כספי: "כל הטייקונים ישרדו את המשבר. שקשוקה - המאכל האהוב עליי"

בראיון ל"גלובס" מספר כספי איך נולד המונח "שיטת השקשוקה" וטוען: "זה סתם שם. יכולתי באותה מידה להגיד לבן או יוגורט. פיתחו את זה למפלצת, לשם גנרי ולמילת גנאי. זה קשקוש"

אלה לוי-וינריב 17.09.2009

כואב הלב-לבייב, ומה יצא מזה?

את הפוליטיקאי התקשורת התרגלה לשנוא, לבקר ולצלוב. טייקונים זה כבר סיפור אחר

לילך סיגן 04.09.2009

העונש על ריבית אפסית

רק במקרה אחד ניתן יהיה להכריז שמדיניות הריבית הנמוכה היתה נכונה והצליחה

זהר רוזן 03.08.2009

ברודט: "לבחון שוב את פריסת רשת הביטחון לחוסכים המבוגרים לנוכח העליות האחרונות בבורסה"

דוד ברודט, שכיהן כמנכ"ל משרד האוצר, הממונה על התקציבים ויו"ר בנק המזרחי: "זו תוכנית שגובשה תחת לחץ ציבורי רגשי גבוה; משבר האג"ח הקונצרניות אינו חלק מחויב מהמשבר הכלכלי-עולמי - וניתן היה למנוע אותו" ■ "ייתכן שהמשבר יביא לשינויים בחלוקת העושר ובמספר הטייקונים"

שירות גלובס 13.05.2009

פישמן: "אני לא ראש ארגון הטייקונים, למרות שיש כאלה שחושבים אחרת"

גלובס tvהיו"ר והבעלים של קבוצת פישמן, בכנס של מידרוג: "הממשלה לא מטפלת במשבר, אבל עכשיו זה כבר לא חשוב" ■ "בדיעבד, התוכנית שלי לפתרון משבר האג"ח הקונצרניות הייתה הכי ריאלית" ■ "בישראל יש בעיקר מחסור בדירות זולות"

תמר קובלנץ 11.05.2009

76% מהאנליסטים סבורים כי המדינה לא צריכה להציל טייקונים; מעריכים כי מדד ת"א100 יעלה ב-7% עד סוף השנה

כך עולה ממשאל שערכה חברת גלברט כהנא בקרב 50 בתי השקעות ובנקים בישראל ; 70% חושבים כי יובל שטייניץ אינו השר המתאים ביותר לניהול ענייני האוצר בימים אלה ; 76% סבורים כי שכר הבכירים בישראל אינו פרופורציונלי להישגי החברות

מיכל יושאי 27.04.2009

יצחק תשובה: "חוץ מלדבר, המדינה עוד לא עזרה לאף אחד. אני מעולם לא ביקשתי סיוע, ואני גם לא אבקש"

בראיון לערוץ 2: "המשמעות של המילה 'טייקון' ביפנית היא 'אדם בעל אחוזות'. אינני מחשיב עצמי ככזה" ; "המדינה צריכה להעתיק את מה שקורה במדינות העולם לא בשביל טייקונים או בנקים - בשביל למנוע פיטורים ולייצר מקומות עבודה"

שירות גלובס 24.04.2009

הנגיד פישר לחדשות ערוץ 2: "יש מקום לשקול סיוע לטייקונים"

"צריך לעזור להם בכדי שלא יווצרו בעיות שאנו לא צריכים לסבול מהן" ; פישר סירב להתייחס לדו"ח על בחירת המנכ"ל של בנק הפועלים שמחברים בימים אלו בנק ישראל

אדריאן פילוט 19.04.2009

להלאים את הטייקונים

הם נלחמים עכשיו על חייהם, והנה כך נולדה הזדמנות פז להחזיר למדינה שליטה בנכסיה

אמיר איל 19.04.2009

עו"ד יגאל ארנון: "לא נפגעתי מהמשבר. אז היו לי 100 מיליון ועכשיו 30 מיליון. גם אם אפסיד יותר זה לא אסון. אם יהיו לי 4 מיליון, לא יספיק לי?"

ארנון בראיון מיוחד ל"גלובס": "המדינה חייבת לעזור לטייקונים - אבל בלי מתנות חינם" ; "מה שקרה לאבי הותיר בי טראומה, מאז ועד היום לא לוויתי שקל. הטייקונים של היום קונים את מלון פלאזה ולווים 80% מהכסף. בסוף פלאזה שווה 10% ממה שהיה, ואין להם כלום. זו דרך לעשות עסקים?"

אלה לוי-וינריב 07.04.2009

הטייקון והמכנה המשותף

מדוע מדברים הכל רק על המכנה, המשותף, ואיש אינו מזכיר לעולם את המונה שמעליו?

שמואל חרל"פ 05.04.2009

שר האוצר לשעבר, עו"ד משה ניסים: "אם ייפול טייקון בישראל - הוא עלול להפיל גם את הבנקים, האג"ח, הציבור, הפנסיונרים, קרנות הנאמנות וכל המוסדיים"

ניסים בראיון ל"גלובס": "זה לא שהטייקונים עשו מעשה פסול - אבל יש משבר, אז אני אומר: 'אדוני, תשתתף'. אי-אפשר רק לגאול אותך"

אלה לוי-וינריב 03.04.2009

זה רק הכסף של לבייב

בחינה של כמה ציטוטים ששיחרר השבוע נציג קהילת הטייקונים המקומית היושב בלונדון

מתי גולן 01.04.2009

יונס: "איני יודע מה זה טייקון - אני מעריך שזה פרי יצירת העיתונות העברית"

מנכ"ל מזרחי טפחות בכנס המי"ל: "מי שאנחנו לא סובלים אותו, כי הוא מצליח יותר מדי, הוא טייקון. זו נהייתה מילת גנאי" ; "מי שכורת את ראשיהם של הטייקונים, רק בגלל שזו הזדמנות לסגור איתם חשבון, יהרוס, בסופו של דבר, את המשק. מי שאכן לא ראוי, צריך לבעוט בו"

רן רימון 31.03.2009

יובל שטייניץ מונה לשר האוצר: "נטפל במשבר בשכל ובנחישות"; לא פחות מ-30 שרים בממשלת נתניהו - דן מרידור: "הכריחו אותנו להקים ממשלה רחבה"

מינויים נוספים: משה (בוגי) יעלון - שר לאיומים אסטרטגייים במשרד רה"מ; בני בגין - שר בלי תיק במשרד רה"מ וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני; מרידור - שר הממונה על השירותים החשאיים, סגן ראש הממשלה, ראש הוועדה לאנרגיה אטומית וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני; בני בגין - שר בלי תיק ; צעדת התיקים הגדולה - מי ומי בממשלת נתניהו

לילך ויסמן ואתר חדשות ערוץ 2 31.03.2009

דני דנקנר: "מביאים בחשבון שלווה גדול במשק לא יוכל לעמוד בהתחיבויותיו"; ידין ענתבי: "לא נציל טייקון בישראל"

ענתבי מיישר קו עם הביקורת של רם בלינקוב: "נפילה של טייקון בישראל היא לא דרמתית ברמה שתמוטט את המשק" ; דנקנר לאחר דו"חות הפועלים ובהקשר של העמדת היאכטה של שרי אריסון למכירה ב-100 מיליון דולר: "למיטב ידיעתי, אין לאריסון בעיית נזילות"

ארז וולברג ושירות גלובס 26.03.2009

   1234567891011   

   נמצאו 164 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11