יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל

ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד

נועה פרג 02.01.2011

מעיין טרינגל מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של באומן-בר-ריבנאי

טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם ‏BBDO‏, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון

‎‎נועה פרג‏ 15.12.2010

תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז

היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2010

תקציב הפרסום של גוטקס עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2010

סקר הפרסומות - סיכום תש"ע: זוכרים את דביר, אוהבים את הבורר

גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

מה לא עושים בשביל חסות: אתר תפוז החליף לוגו ושם

אתר תפוז אנשים עלה אתמול לאוויר עם לוגו ושם חדש - "אתר חמוציות אנשים", ואף נצבע בצבעי אדום במקום הצבע הכתום שמייצג את אתר תפוז אנשים הרגיל ■ מדובר בטיזר פרסומי ל-3 ימים עבור מוצר חדש של פרימור

נועה פרג 16.08.2010

יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן

על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד

חגית ברונסקי 26.07.2010

תקציב הפרסום של ויזה כאל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף 30 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בגלר-נסיס ■ באחרונה התחלפה ההנהלה בויזה כאל, והמנכ"ל הנכנס ישראל דוד הגיע מבנק דיסקונט, שתקציב הפרסום שלו מטופל ביהושע

חגית ברונסקי 20.07.2010

עלייה של כ-15% בהוצאה על פרסום במחצית הראשונה ב-2010

מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק

חגית ברונסקי 19.07.2010

הוועד האולימפי נגד יהושע TBWA: השתמש בסמל שלנו ללא רשות

הוועד האולימפי הבינלאומי ונציגו בישראל תובעים 300 אלף שקל ממשרד הפרסום ומחברת ברימאג דיגיטל אייג', בטענה כי עשו שימוש בסמל האולימפי בקמפיין של Kenwood תוך הפרת זכויות הוועד ולשם עשיית רווח על חשבונו

חן מענית 18.07.2010

תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים

שירות גלובס‏ 20.06.2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 14