יוסי לובטון

כתבות אחרונות

 

מינימום טכנולוגיה, מקסימום השראה: יוסי לובטון על רעיונות גדולים

בין הלייק לטוויט חשוב לזכור שטכנולוגיה היא לא תחליף לחשיבה יוצאת דופן, לרעיונות מקוריים או ליצירתיות פורצת דרך

יוסי לובטון 18.07.2010

שטראוס תשיק מוצר בקמפיין משותף עם פארמוויל בפייסבוק

פארמוויל תציע בוטנים כגידול חדש בחווה הווירטואלית, ושטראוס תצא במקביל בקמפיין השקה לחטיף "טעמי" עם בוטנים ■ מדובר בשיתוף-פעולה מסחרי ראשון מסוגו בעולם שעושה זינגה, יצרנית האפליקציה הפופולרית

נועה פרג 20.01.2010

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

"עסקים יוצאים עכשיו מה'בונקר', ואנו ערוכים לקבל את פניהם"

לפי האמירה השחוקה, "משבר הוא הזדמנות", אבל האם אפשר באמת לנצל אותו? ■ 5 מנכ"לים ישראלים מתוודים על הסיכון שלקחו כדי לא לבזבז את המשבר

ענת כהן 07.12.2009

מינויים חדשים ב-TBWA Digital ובבאומן-בר-ריבנאי

ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

תומר שדה מונה למנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב החדש

המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

נועה פרג 27.08.2009

מינגלינג בקקטוס הזהב: מי הגיע, מי לא הגיע ואיזה קוצים נשלפו

בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן

שירות גלובס‏ 27.05.2009

אחרי הזעזועים ברב-בריח: תקציב הפרסום של החברה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של רב-בריח טופל בעבר ע"י GPS מקבוצת אדלר-חומסקי ; צפוי לעמוד השנה על כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2009

יורם לוי מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי

יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון ; לוי עבד בשלמור כ-13 שנה ; בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2009

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2009

דייויד אדלשטיין פוטר מתפקיד מנהל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי

הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון ; אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 12.01.2009

מנכ"לים מודל 2009: מהם האתגרים שעומדים בפני יוסי לובטון ואיריס בק?

שני מנכ"לים חיצוניים צעירים שצמחו בתחום השיווק קיבלו תפקידי מנכ"ל של משרד פרסום, שניהם מהחמישייה המובילה ; יוסי לובטון יצטרך לייצב את באומן-בר-ריבנאי מבחינה ניהולית וכן לשפר את התדמית של המשרד, ואילו איריס בק תצטרך בעיקר לשמור על הקיים

ענת ביין לובוביץ' 02.01.2009

   1234   

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4