יופלה

כתבות אחרונות

 

שוק החלב 2010: טרה התחזקה, תנובה נחלשה ושטראוס יציבה

בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות

אילנית חיות 03.02.2011

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

שירות גלובס 25.01.2011

2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים

השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו

אילנית חיות 24.01.2011

אחרי הקרב עם "גמדים": תנובה תתחרה גם ב"דניאלה"

תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"

אילנית חיות 12.01.2011

HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: בזק - עם השקעה בפרסום של כ-2 מיליון שקל

נתי יעקובי 06.12.2010

איזו תמונה יש לבת שלך בפייסבוק?

להיות חברים של המשטרה, להרחיק צעירות מ"פפאיה" - וגם: שוקולד ופינוקים לחברים

אייל מרקוס 06.12.2010

אסי כהן והבנק הבינלאומי - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2010

תנובה משקיעה 5 מיליון שקל בסדרת יוגורטים חדשה של יופלה

סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ‏■ ‏בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש

שירות גלובס‏ 09.11.2010

נמשך גל עליות המחירים: תנובה מייקרת את מוצרי החלב

"ידיעות אחרונות": תנובה תייקר את מוצריה בשיעורים של 1.6% עד 4.5% ■ גבינת הקוטג' תתייקר בשיעור הגבוה ביותר

שירות גלובס 31.10.2010

"יופלה שטוזים" כבש 40% מקטגוריית הגבינות הממותקות

נתח השוק של המתחרה, "גמדים" של שטראוס, ירד ב-5 החודשים הראשונים של השנה ל-54% ■ תנובה נסוגה מהחלטתה להשיק את מעדן "יופלה ZOOZ"

אילנית חיות 05.07.2010

הקרב על החלב: תוספת חינם לאריזות, מתנות ואסטרטגיית מחיר

תנובה, שטראוס וטרה חושפות את האסטרטגיה שלהן לקראת שבועות ■ בתקופת החג מכר מוצרי החלב רושם עלייה כוללת של קרוב ל-50%

אילנית חיות 03.05.2010

פשרה בייצוגית: שטראוס ותנובה יפצו את הצרכנים ב-6 מיליון שקל

בתביעה הייצוגית נטען להטעיית צרכנים באשר ליעילותם של המוצרים אקטימל ואקטיביה ■ עם זאת, מומחה מטעם ביהמ"ש קבע כי ההיגדים על גבי המוצרים הפרוביוטיים מבוססים היטב על מחקרים מדעיים, ואין בהם הטעיה

אפרת אהרוני 09.03.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD

נתי יעקובי 07.02.2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

במקום השני - רנו סימבול, שהעלתה השבוע קמפיין בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום, עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל בפרסום OFFLINE

נתי יעקובי 27.12.2009

הפרסומת ל-AIG של זרמון-גולדמן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהישג עבור AIG, שכן הפרסומת בכיכובם של מוני מושונוב ואבי קושניר דורגה השבוע לראשונה בטבלה - וקפצה למקום הראשון ■ יופלה שטוזים - במקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות

אורי רודריגז-גרסיא 27.12.2009

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4