יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"

נועה פרג 26.11.2008

מודי בר-און ויהושע TBWA שוב בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומת של דיסקונט בכיכובו של בר-און עושה את ה"דאבל" בסקר הפרסומות כבר בשבוע הראשון שלה באוויר ; הפרסומת של פוקס מופיעה בדירוג למרות שכבר ירדה מהאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2008

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר ; לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר

נתי יעקובי 06.11.2008

אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע כ-363 אלף דולר בפרסום OFFLINE

צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר

נתי יעקובי 30.10.2008

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008

אפקט החגים: קטגוריית רשתות השיווק מובילה את ההוצאה לפרסום בספטמבר

יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר ; המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 28.10.2008

   12345678910   

   נמצאו 150 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10