יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 
לפני כולם

אחרי עיכובים רבים: תקציב הפרסום של הכללית יוצא לדרך

‎‎בשנה שעברה פרסמה הקופה בהיקף של 7 מיליון דולר במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 24.12.2013

מחצית 2013: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את ענף הפרסום

עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית

דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי

משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2013

הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה

בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2013

מודי כידון: "מצב הפרסום לא צפוי להשתנות בקרוב. להפך"

מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2013

כמה הוציאה ענבל אור על פרסומות בשנה החולפת?

שוק הפרסום נרתם גם הוא בשנה האחרונה כדי להחזיר קונים לשוק הדיור ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס" של יפעת בקרת פרסום מגלה כמה גדלה עוגת הפרסום בענף ב-2012, מי היו המפרסמות הגדולות, וכיצד התחלקה העוגה בין המדיות

דרור מרמור 22.01.2013

שנה שנייה ברצף: ירידה בהיקף הפרסום של רשתות השיווק ב-2012

שטראוס היא המפרסמת הגדולה ■ קטגוריית כרטיסי האשראי היא הצומחת ביותר עם גידול של 17% ■ חברות הסלולר נעדרות מטבלת 20 המפרסמים הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2013

2012: משרדי הפרסום הגדולים רשמו ירידה של 9% בהיקף

יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2013

שוק הפרסום ממשיך לרדת גם ב-2012: הצטמק ב-7%

היקף הפרסום ב-2012 הסתכם ב-3.5 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה שומרת על כוחה, העיתונות נחלשת, וגם האינטרנט לא גדל ■ אופי הפרסום בעיקר מכירתי

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2013

"עולם המדיה צריך להתאים עצמו למודלים הרזים של הרשת"

בעידן שבו האינטרנט מוצף באייטמים, אבי בגס, מנכ"ל קבוצות קו מנחה ויפעת, מנסה לעשות סדר באוטוסטרדת המידע ■ כשבעורפו נושפים טכנולוגיה מתפתחת ומתחרים, החברות שבבעלותו מתרחבות ומנסות להמציא את עצמן מחדש

יובל אביבי 15.11.2012

מי יהיה משרד הפרסום של שנת 2012?

מדד משרדי הפרסום השנתי של "גלובס", בשיתוף יפעת והגל החדש, מבוסס על מדדים שמאפשרים למי שהייתה לו באמת שנה מוצלחת להתבלט

שירות גלובס 13.11.2012

שווי התוכן השיווקי של בזק בפריים-טיים: 2.6 מיליון שקל

כך עולה מניתוח מיוחד של יפעת בקרת פרסום לגבי תוכן שיווקי בחודש מארס ■ במקום השני: הפעילות של מותג הרכב לנצ'יה אפסילון בתוכנית "The Voice"

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2012

מדוע אין מפסידים בפרשת הכדורים ב"האח הגדול"?

המאבק בין "ידיעות אחרונות" ובין קשת הוא בראש ובראשונה מאבק כלכלי ■ ואולי יש מפסיד אחד. קוראים לו סער שיינפיין

יובל אביבי 14.03.2012

מיהם 10 משרדי הפרסום המובילים לשנת 2011?

שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2012

אפקט המחאה: רשתות השיווק הקטינו את הפרסום ב-15 מיליון שקל

יפעת בקרת פרסום: עקב המחאה, היקפי הפרסום בקטגוריות החלב הצטצמצו ב-29% ■ סופר-פארם וחברות הרכב החליטו לשחות נגד הזרם והגדילו את הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2012

   12345678910   

   נמצאו 150 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 10