יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון ואדלר-חומסקי נשארים בצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות ; הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

שבוע שני ברציפות: פלאפון מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע הן פרסומות הנכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

דירוג הפרסום לחודש פברואר: שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר

יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר ; yes הוא המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

בשבוע הראשון באוויר: הפרסומות לרשת החדשה של פלאפון - בראש הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: מזה כחודשיים, הפרסומות המתמקמות במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר הן פרסומות של חברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2009

נתי יעקובי: "בעוד 5 שנים האינטרנט יהיה אחראי לכ-20% מעוגת הפרסום הישראלי"

איריס בק: "שיעור הצמיחה בפרסום הדיגיטלי לא יצליח לפצות על ההאטה בפרסום הכללי" ; מחקרים בארה"ב מראים כי הפרסום באינטרנט יהווה את קרש ההצלה של תעשיית הפרסום - האם גם בישראל צפוי מצב דומה?

נועה פרג 12.03.2009

סיכום יפעת בקרת פרסום לשנת 2008: גידול של כ-10% במגזרים הערבי והחרדי, סטגנציה במגזר הרוסי

עם זאת, המגזרים עדיין רחוקים מלקבל את חלקם היחסי מעוגת הפרסום ; קבוצות הפרסום הגדולות שולטות במגזר הרוסי, אבל במגזרים החרדי והערבי שולטים משרדים שלא שייכים אליהן ; המובילים: מקאן במגזר הרוסי, בולטון-פוטנציאל במגזר החרדי וסקטורס במגזר הערבי

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2009

גם בסקרים וגם בתקשורת: החשיפה החיובית של נתניהו - במגמת ירידה

כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות ; לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ; ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית ; עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה

יעל גאוני 09.02.2009

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

נתי יעקובי 29.01.2009

חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת

נתי יעקובי 22.01.2009

דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי

המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

היקף הפרסום בטלוויזיה ב-2008 זינק ב-9% ועקף לראשונה את העיתונות

היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% ; היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% ; הפרסום באינטרנט זינק ב-19% ; העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי

אורי רודריגז-גרסיא 06.01.2009

"יפעת מידע תקשורתי'' משיקה שירות חדש של דו''חות יומיים על חברות הנמצאות בקשיים

גבי בגס, מנכ''ל חברת ''יפעת מידע תקשורתי'': ''ההחלטה לספק שירות דו''חות על חברות בקשיים נובעת מפניות רבות של חברות וגופים כלכליים לקבלת מידע על מצבן של חברות לפני התקשרויות או ביצוע עסקאות''

יעל גאוני 04.01.2009

הלמ"ס - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע 492 אלף דולר בפרסום מפקד האוכלוסין

במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית ; כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 11.12.2008

   12345678910   

   נמצאו 150 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10