גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
גיאוקרטוגרפיה: 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע הן פרסומות הנכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר
יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר yes הוא המותג המושקע ביותר
חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: מזה כחודשיים, הפרסומות המתמקמות במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר הן פרסומות של חברות סלולר
איריס בק: "שיעור הצמיחה בפרסום הדיגיטלי לא יצליח לפצות על ההאטה בפרסום הכללי" מחקרים בארה"ב מראים כי הפרסום באינטרנט יהווה את קרש ההצלה של תעשיית הפרסום - האם גם בישראל צפוי מצב דומה?
עם זאת, המגזרים עדיין רחוקים מלקבל את חלקם היחסי מעוגת הפרסום קבוצות הפרסום הגדולות שולטות במגזר הרוסי, אבל במגזרים החרדי והערבי שולטים משרדים שלא שייכים אליהן המובילים: מקאן במגזר הרוסי, בולטון-פוטנציאל במגזר החרדי וסקטורס במגזר הערבי
כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE
היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% הפרסום באינטרנט זינק ב-19% העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי
גבי בגס, מנכ''ל חברת ''יפעת מידע תקשורתי'': ''ההחלטה לספק שירות דו''חות על חברות בקשיים נובעת מפניות רבות של חברות וגופים כלכליים לקבלת מידע על מצבן של חברות לפני התקשרויות או ביצוע עסקאות''
במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
לפ"ממותגיםמשרד הבריאותמשרד ראש הממשלהמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהשטראוסשיווקתקציב פרסום