יפעת מחקרי מדיה

כתבות אחרונות

 

בעלות על קבוצת ספורט מבטיחה חיזוק תדמיתי? לא

בדיקת "גלובס" בשיתוף יפעת מחקרי מדיה: 70% מהסיקור התקשורתי של אנשי העסקים שמחזיקים בקבוצות ספורט בישראל קשור ל"פעילותם" הספורטיבית ■ העשייה העסקית נדחקת לשולי הסיקור

טל וולק 05.03.2015

מחקר: נתניהו שולט בשיח התקשורתי בעזרת האיום האיראני

מחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה" עבור "גלובס": התקשורת מדברת על שרה נתניהו, אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא רוצה לדבר עליה

לי-אור אברבך 18.02.2015
בחירות לכנסת קלפי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

פייסבוק? טוויטר? הטלוויזיה והרדיו יותר משפיעים על הבוחר

למרות כמות המידע העצומה ברשת - הטלוויזיה, הרדיו והעיתונים יותר משפיעים על ההחלטות של הבוחרים; כך עולה מסקר של יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס" ■ אם נושא לא יקודם בטלוויזיה או בעיתונות, הוא ידעך

לי-אור אברבך 04.02.2015

המפרסם הגדול במונדיאל: מקדונלד'ס עם 22.5 מיליון שקל

כך עולה ממחקר שערכה יפעת מחקרי מדיה ■ המותג אדידס השקיע הכי הרבה ביחסי ציבור במהלך מונדיאל 2014

‎‎שירות גלובס‏ 14.07.2014

יפעת משיקה את Vigo - חברה לניטור מידע ברשתות חברתיות

השקת Vigo היא ניסיון נוסף של קבוצת יפעת להיכנס לעולם ניטור המידע באינטרנט, לאחר שבעבר מיתגה פעילות דומה תחת חברת "יפעת סושיאל"

רועי גולדנברג 23.04.2014

חברת יפעת תנטר מידע תקשורתי בזמן אמת

משיקה שירות המאפשר גישה ישירה ומעקב אחר כל המידע המשודר ברדיו ובטלוויזיה בזמן אמת

שירות גלובס 26.10.2011

מלכי הביצה: מי כיכב במדורי הרכילות העסקית ב-2010?

ציון קינן עלה בדירוג בזכות מינויו למנכ"ל בנק הפועלים, יצחק תשובה הפך לאייטם רכילותי חם, ומנגד צנחו בדירוג צבי זיו ומנהלי חברות הסלולר ■ וגם: מי נעלמו לגמרי מנוף הרכילות המקומי?

חגית ברונסקי 12.01.2011

גידול של 24% בחשיפה התקשורתית למותגי האופנה ברבעון

יפעת מחקרי מדיה: ‎‎היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג‏‎ H&M ‎מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל

‎‎לי-אור אברבך‏ 27.10.2010

שווי החשיפה התקשורתית של פרויקט גינדי ת"א: 6.3 מיליון שקל

זאת כפול מהסכום שהשקיעה חברת גינדי בפרסום בכלי התקשורת ■ יפעת מחקרי מדיה: מדובר בשווי חשיפה תקשורתית חסר תקדים בענף הנדל''ן ■ עיקר החשיפה היה במדיה האלקטרונית

לי-אור אברבך 10.10.2010

תש"ע במדיה: לבייב עם שווי פרסום 15.6 מיליון ש', תשובה - 9.8 מיליון ש'

יפעת מחקרי מדיה: במקום השלישי - נוחי דנקנר עם 9.4 מיליון שקל ■ לכמה אזכורים בתקשורת זכה לבייב בשנה שחלפה? ■ מי קיבלה יותר כותרות - גליה מאור או שרי אריסון?

מגזין G 09.09.2010

פרויקט מיוחד - מלכי הביצה: על מי מרכלים הכי הרבה בישראל?

מדוע נשארו איתן ורטהיימר, גיל שויד ובני שטיינמץ מחוץ למדורי הרכילות? ■ למה אנשי עסקים כל-כך אוהבים שמרכלים עליהם? ■ רשימת האנשים שהכי כיף לדבר עליהם ■ במקום הראשון - בנימין נתניהו ■ צפו בדירוג המלא

חגית ברונסקי ומור לביא 02.03.2010

האחים אנצ'ל זכו בחשיפה בשווי 1.2 מיליון שקל בעיתונות ובאינטרנט

צחי ואיתי אנצ'ל מחזיקים 12,000 יחידות אג"ח ט' בשווי 13 אלף שקל בלבד, מה שלא הפריע להם להציב עצמם בקדמת המאבק של מחזיקי האג"ח הקטנים מול אפריקה, המוסדיים והבנקים ■ מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, מור לביא: "צריך להיזהר מחשיפה כה גבוהה למותג בודד, היא עלולה להוביל לאדישות ולמיאוס. ראו מקרה iPhone"

רן רימון ואורי רודריגז-גרסיא 16.12.2009

יפעת מחקרי מדיה: ה-iPhone קיבל חשיפה בשווי 44 מיליון שקל

מבדיקה מיוחדת שנערכה עבור "גלובס" עולה כי עיתוני הדפוס המובילים בישראל פרסמו 955 ידיעות שונות על המכשיר מיום ההודעה על ההשקה הצפויה ועד ליום ההשקה - בשווי של כ-45 אלף שקל בממוצע לידיעה

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 10.12.2009

שרי, שירה וכל השאר

כך עקפה שרי אריסון בסיבוב את כל הלבייבים, הפישמנים, הדנקנרים והגאידמקים

נתי יעקובי 19.09.2009

"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

מירה עוואד 19.08.2009

חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"

יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט

רן רימון 05.08.2009

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4