במכתב שהוציא ראש אגף הביטחון של אל-על אל מנכ"לי חברות התעופה הישראליות, הוא מעדכן כי החברה לא תוכל לספק שירות ביטחון החל מ-1.1.19, כך שטיסות שמתוכננות ללו"ז החורף כבר כעת – לא בוודאות תוכלנה להתקיים • פתרון לא נראה באופק בשלב זה
רשות ההגבלים דחתה את המיזוג בין שתי חברות התעופה בשל חשש מפגיעה בתחרות בקו לאילת וחשש מפגיעה בתחרות מול ארקיע • אל-על וישראייר הגישו ערר על החלטת הרשות, אך הבוקר הודיעו כי אינן עומדות עוד על הערר מטעמן וכי לא יתמזגו
מכתב שהגיע לידי "גלובס", ועליו חתום מנכ"ל משרד החוץ יובל רותם, מודיע כי העסקת המאבטחים בנמלי תעופה בחו"ל תיפסק ב-1 בינואר 2019 • המשמעות: חברות לא יוכלו להטיס לישראל מנמלי תעופה בינלאומיים • ההודעה מציבה את חברות התעופה בבעיה: מאבטחים זרים לא יעמדו בדרישות הביטחון שהמדינה עצמה קבעה
במסגרת המהלך תפעיל הדקה ה-90 אתר תיירות ייעודי לחברי מועדון הלקוחות של רמי לוי, בו יוצעו דילים למלונות בארץ, חבילות אירוח בחו"ל, טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות ועוד • ספקית השירותים המובילה במסגרת שיתוף-הפעולה תהיה חברת ישראייר
20 מיליון נוסעים עברו בנתב"ג ב-2017, אבל נתח השוק של החברות הישראליות - אל-על, ארקיע וישראייר - הולך ומצטמק • בין הסיבות: חוסר היכולת להתחרות בשוק הלואו קוסט וההפנמה של הנוסעים שקונקשן זה דבר נסבל אפילו בטיסה לאירופה • ניתוח "גלובס"
ועידות ישראל לתעופה של איגוד הטייסים הציפה לפני השטח את האתגרים שעומדים בפני חברות התעופה בארץ • "צריך להסתכל עם מעט אגו והרבה נחישות על השנים הבאות על-מנת להבטיח תעופה ישראלית"
זאת כחודשיים אחרי שרשות ההגבלים העסקיים הגישה את התנגדותה לעסקת המיזוג בין אל-על (באמצעות סאן דור) ובין ישראייר, בטענה כי המיזוג יפגע בתחרות תוך דגש על טיסות הפנים לאילת
חברת התעופה והתיירות רשמה ב-2017 עלייה של 24% בהכנסות וירידה של 5% בלבד ברווח, למרות חולשת הדולר והעלייה במחירי הדלק הסילוני
לאחר שהודיע על רכישת חצי מגוד פארם, רמי לוי מתרחב גם לתחום התיירות ■ טרם ידוע האם תקום חברה משותפת או שמדובר בהרחבת ההטבות שקיימות כיום במועדון הלקוחות של הרשת
הטיסות הישירות החדשות יופעלו בתדירות של פעם בשבוע החל מחודש יוני הקרוב ■ במקביל מגדילה החברה את תדירות הטיסות הישירות לטנריף ולמדריד ■ וכמה יעלה כרטיס?
כפי שנחשף ב"גלובס", מאות טיסות של אל-על, ארקיע וישראייר בפסח ובעונת הקיץ היו בסכנת ביטול - עקב עיצומים במשרד החוץ ■ כעת, לפי פשרה שהושגה, המכסה תגדל ל-1,200 עובדים
סמנכ"ל איסתא, רונן קרסו, ל"גלובס": "עיקר הבעיה מתנקזת לטיסות לתקופת השיא, כלומר ליולי ולאוגוסט, ופחות לפסח; מי שישלמו את המחיר אלה ישראייר" ■ בינתיים - סדרת האשמות בין אל-על, ארקיע ומשרד החוץ
לפני כחודש הודיעה רשות ההגבלים על התנגדותה למיזוג בין אל-על וישראייר ■ החשש הברור מאליו הוא לדואופול שיזיק בסופו של דבר לצרכנים, אבל זו רק זווית אחת של הסיפור ■ הפרטים בווידאו
רשות ההגבלים העסקיים פרסמה היום את הסיבות להתנגדותה למיזוג בין חברות התעופה ■ בין הסעיפים: פגיעה בקווים הבינלאומיים, פגיעה בצרכנים וסידורי האבטחה
אל עלארקיעדוחות כספייםחברות תעופהטיסותישראל במלחמהמיזוגים ורכישותסיוע ממשלתירמי לוישב"כ