שימש ב-7 השנים האחרונות כדובר ומנהל יחסי הציבור של החברה המרכזית למשקאות קלים
מי פרגנו לשולה רקנאטי? ■ את מי אירחה משפחת שמלצר? ■ מה הוליד המפגש בין סטף ורטהיימר ליוני רכטר? ■ וגם: כך תשנו את העולם - גירסת שי אגסי
שיתוף-פעולה בין אקו"ם ואתר YouTube: יוצרים החברים באקו"ם יקבלו תמלוגים משימוש במוזיקה שלהם בסרטוני וידיאו ב-YouTube אשר לצידם מופיעות פרסומות
במושב "החיים בניו-מדיה" בוועידת ישראל לעסקים אמר אראל מרגלית, מייסד קרן JVP: "הפורמט של הטלוויזיה הולך להשתנות כי אתה כבר לא בטטת כורסה - אתה רואה טלוויזיה בכל מקום"
מושב מיוחד של ועידת ישראל לעסקים 2010 יתמקד בהשפעות הניו-מדיה על כל תחומי החיים
הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
סקר "גלובס"-"עתיד השמה": 64% מהעובדים מרוצים ממקום עבודתם - ו-55% מחזיקים בעבודתם מעל 3 שנים ■ מה מחזיק אותם? אפשרויות קידום, אתגר ויחסי אנוש
לאומי, דיסקונט ומזרחי-טפחות השתלטו על שטחי הפרסום בעמוד הבית של אתר שיתוף קבצי הווידיאו למשך שבוע שלם ■ לדברי גוגל ישראל, כל שטחי הפרסום בעמוד הבית של YouTube כבר מוזמנים לחודשים מארס ואפריל
בלוח הזמנים שלהם אין מקום להכניס סיכה, הם נקרעים בין הדיווחים למשקיעים, לבעלי המניות ולעובדים, ורוב חייהם עוברים בפתרון משברים ■ מה דוחף מנכ"לים שכבר הוכיחו את עצמם, והאם זה באמת כדאי?
ריקי דרורי מונתה למנהלת שיווק אזורי של גוגל ו-YouTube ביוון ובדרום אפריקה, לצד תפקידה הנוכחי בישראל ■ במסגרת תפקידה החדש תוביל דרורי את הפעילות השיווקית של גוגל עבור שותפים ומפרסמים באזור
מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "האינטרנט לא בבעלות גוגל, אבל אף אחד לא יכול לשנות את המציאות" ■ גיגי לוי, מנכ"ל 888: "אין בארץ תואר רציני אחד לאינטרנט"
בין משתתפי הדיון: ג'ארד כהן, חבר בצוות תכנון המדיניות של משרד החוץ האמריקני; מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה; ויובל נתן, עורך ראשי ומנכ"ל Mako
בנוסף, ברנד יכהן כמנהל אזורי לפעילות גוגל במדינות יוון, דרום אפריקה, מלטה, קפריסין וגיברלטר ■ ברנד ימשיך לכהן כמנכ"ל גוגל ישראל, תפקיד אליו נכנס בספטמבר 2005 ■ המינוי נחשב כאות הערכה על הישגיו בהקמת הפעילות הישראלית
מייסד YouTube לא חשב שהסטארט-אפ שבנה בגראז' ביתו יהפוך למעצמת אינטרנט ■ השבוע הוא הגיע לארץ, גם כדי לשכנע את המפרסמים הישראלים לפרסם ב-YouTube ולהשיק את הערוץ הנשיאותי של שמעון פרס
כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים
משה ממרודמתיו ברונפמן