מגה בול

כתבות אחרונות

 

שופרסל: להוריד קמפיין עם ויקי קנפו; "שימוש ציני"

בפנייתה לרשות השנייה טענה שופרסל כי השימוש בדגל בקמפיין מגה בול מרמז כי השוואת המחירים נעשתה ע"י גוף ממלכתי - דבר המהווה הטעיה ו"שימוש ציני ובלתי ראוי בסמלי המדינה"

אילנית חיות 03.04.2011

אם ויקי אומרת - זה זול!

הקמפיין בכיכובה של ויקי קנפו ראוי לשבח, כי בניגוד לצביקה הדר - קנפו היא הדבר האמיתי

ליאת רון 02.04.2011

קמפיין מגה בול עם ויקי קנפו - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה

יניב מגל 31.03.2011

רבוע כחול מקימה תת-רשת "עשה זאת בעצמך"

5 סניפים ראשונים של תת-הרשת, שתיקרא "מגה הום", ייחנכו באוגוסט הקרוב ■ לפי התוכנית, בתוך שנתיים ייפתחו 25 סניפים נפרדים בתוך שטחי מגה בול

אילנית חיות 20.03.2011

שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מיטב בית השקעות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 14.03.2011

2010: שנת המפץ הגדול במערכי הפרסום של חברות הסלולר

‎מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי

נתי יעקובי 24.01.2011

משרד הבריאות: בבדיקות הבשר במגה ורמי לוי נפלו פגמים מקצועיים

"בנתונים שפרסמה האגודה לבריאות הציבור קיימים פגמים מקצועיים, והם אינם מדויקים. משרד הבריאות יזמן את האגודה לצורך בירור הנתונים"

אפרת אהרוני 27.12.2010

רבוע כחול סוגרת עוד 3 סניפים של שפע שוק

תפתח במקומם שני סניפי מגה בול ■ לאחר המהלך הנוכחי, תת-הרשת שפע שוק - שלפני החרם החרדי מנתה 47 סניפים - תישאר עם 14 סניפים בלבד

אילנית חיות 08.12.2010

שופרסל ורבוע כחול מציעות מבצעים במחירי הפסד

הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול

אילנית חיות 01.12.2010

המגזר המסוכן הבא

הסופרמרקטים חוגגים בבורסה, אבל לא רחוק היום שעטיני פרות המוזמנים האלה יתייבשו

יובל זעירא 13.10.2010

רבוע כחול ושופרסל השקיעו 18 מיליון שקל בקמפיינים לחג

שופרסל השקיעה 10 מיליון שקל ■ רבוע כחול השקיעה 8 מיליון שקל ■ לעומתן, רמי לוי השקיע 1.8 מיליון שקל במימון המבצע בו נמכרו דבש, תפוחי עץ וק"ג עוף בשקל אחד

אילנית חיות וענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

דודי ויסמן: "המלחמה החזיתית עם שופרסל לא מזיקה"

בעלי רבוע כחול שובר שתיקה ארוכה: "הגיע לנו יותר מצל"ש על ההתנהגות בעניין AM:PM; קל מאוד לסגור סניפים בשבת" ■ על חנויות הנוחות: "הזהירו שמכוניות יברחו בלי לשלם על הדלק"

שלומית לן וחגית ברונסקי 09.09.2010

הקניות לחגים: מגה בול מובילה בכמות החיפושים בגוגל

עפ"י Google Insights, גם שופרסל ישיר מתחזקת בכמות החיפושים בגוגל בשבוע האחרון של אוגוסט ■ רמי לוי, שופרסל דיל וחצי חינם נחלשות

נועה פרג 06.09.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל

מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים

נתי יעקובי 06.09.2010

סקר הפרסומות: מגה בול ושופרסל דיל הכי זכורות - אבל לא אהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הבתים של תנובה חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2010

רמי לוי מחמם את הגזרה: יציע עוף, דבש ותפוחי עץ - בשקל

גלובס tv המבצע אינו מותנה בסכום קנייה ■ מנגד, ברבוע כחול ובשופרסל הצהירו על מכירת מוצרים רבים ב-5 שקלים לקראת החגים - אך טוענים: לא ניגרר למבצעי העוף בשקל

אילנית חיות 31.08.2010

   123456789   

   נמצאו 140 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9