בפנייתה לרשות השנייה טענה שופרסל כי השימוש בדגל בקמפיין מגה בול מרמז כי השוואת המחירים נעשתה ע"י גוף ממלכתי - דבר המהווה הטעיה ו"שימוש ציני ובלתי ראוי בסמלי המדינה"
הקמפיין בכיכובה של ויקי קנפו ראוי לשבח, כי בניגוד לצביקה הדר - קנפו היא הדבר האמיתי
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה
5 סניפים ראשונים של תת-הרשת, שתיקרא "מגה הום", ייחנכו באוגוסט הקרוב ■ לפי התוכנית, בתוך שנתיים ייפתחו 25 סניפים נפרדים בתוך שטחי מגה בול
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מיטב בית השקעות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
"בנתונים שפרסמה האגודה לבריאות הציבור קיימים פגמים מקצועיים, והם אינם מדויקים. משרד הבריאות יזמן את האגודה לצורך בירור הנתונים"
תפתח במקומם שני סניפי מגה בול ■ לאחר המהלך הנוכחי, תת-הרשת שפע שוק - שלפני החרם החרדי מנתה 47 סניפים - תישאר עם 14 סניפים בלבד
הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול
הסופרמרקטים חוגגים בבורסה, אבל לא רחוק היום שעטיני פרות המוזמנים האלה יתייבשו
שופרסל השקיעה 10 מיליון שקל ■ רבוע כחול השקיעה 8 מיליון שקל ■ לעומתן, רמי לוי השקיע 1.8 מיליון שקל במימון המבצע בו נמכרו דבש, תפוחי עץ וק"ג עוף בשקל אחד
בעלי רבוע כחול שובר שתיקה ארוכה: "הגיע לנו יותר מצל"ש על ההתנהגות בעניין AM:PM; קל מאוד לסגור סניפים בשבת" ■ על חנויות הנוחות: "הזהירו שמכוניות יברחו בלי לשלם על הדלק"
עפ"י Google Insights, גם שופרסל ישיר מתחזקת בכמות החיפושים בגוגל בשבוע האחרון של אוגוסט ■ רמי לוי, שופרסל דיל וחצי חינם נחלשות
מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הבתים של תנובה חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
המבצע אינו מותנה בסכום קנייה ■ מנגד, ברבוע כחול ובשופרסל הצהירו על מכירת מוצרים רבים ב-5 שקלים לקראת החגים - אך טוענים: לא ניגרר למבצעי העוף בשקל
COST 365המרכז למחקרים צרכנייםמיכל רז-חיימוביץ'רמי לוישופרסל