מדד המותגים 2019

כתבות אחרונות

 
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

אנדרה טבקוף 30.07.2019
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה

מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם

41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי

גלובס 29.07.2019
הפגנה של פעילים למען זכויות בעלי חיים / צילום: שאטרסטוק

"טבעונות? זו לא כת, זו לא דת - זו התפכחות"

הטבעונות הייתה כאן תמיד, אבל בשנים האחרונות היא תפסה תאוצה בכל העולם, ואצלנו בפרט • מה הופך את ישראל לאימפריית טבעונות, והאם היא מהווה איום על חברות כמו תנובה, זוגלובק או שטראוס – או שהיא למעשה הזדמנות?

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2019
בראד באו, מייסד ומנכ"ל Lime / צילום: ענבל מרמרי, גלובס

"אנחנו לא המתחרים שזורקים את הכלים ברחוב וזהו": הכירו את האיש שכבר פיזר 2,000 קורקינטים בת"א

בראד באו, מייסד חברת הקורקינטים השיתופיים LIME, הוא אומנם חסיד של אופניים, אבל בראיון ל"מדד המותגים" הוא מבהיר כי מבחינתו העתיד מתגלגל במהירות אל היעד: פחות מכוניות ויותר קורקינטים שיתופיים בכמה שיותר ערים בעולם • למתנגדים שמנסים לשים מקלות בגלגלים הוא מזכיר: "גם כשמכוניות הגיעו לרחובות הערים במקום סוסים, היו מי שמחו"

מיכל רז-חיימוביץ' והדס מגן 28.07.2019
מדד המותגים: רשתות מזון ופארם / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

משופרסל עד חצי חינם: מי מותג המזון והפארם החזק ביותר בישראל?

ענף רשתות המזון עסוק בימים אלה בהתחמשות טכנולוגית בכל החזיתות: חוויית הלקוח בחנויות הפיזיות, ייעול השרשרת הלוגיסטית ושדרוג הפלטפורמות המקוונות וערוצי המכירה • במילים אחרות: נערכים לקראת אמזון • מי מהרשתות מחזיק במותג חזק מספיק בעיני הציבור כדי לעמוד בתחרות?

שני מוזס 28.07.2019
גיורא ברדעה / צילום: ענבל מרמרי

"הבנו שלא נכון להעלות מחיר כל חודשיים ולהכניס יד לכיס של הצרכן"

אמזון דופקת בדלת, רפורמת סימון המוצרים כבר בפתח, תחום הפודטק רוחש, הצרכנים רוצים לחוש אמון מצד אחד ולרכוש מוצר במחיר נמוך מצד שני, והמתחרים חוזרים להעלות מחירים • גיורא בר-דעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס, מסביר איך מנהלים יצרנית מזון ענקית כשהעולם מסביב לא מפסיק להשתנות

שני מוזס 26.07.2019

חכמה בשמש: התכנים בנטפליקס שאסור לכם לפספס הקיץ

הסדרות החדשות שתתמכרו אליהן הקיץ, וגם בונוס: סרט להיט עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון

אור סיגולי 25.07.2019
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק

חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים

מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד

אסף חתוכה 25.07.2019
חד קרן. כל אחד הוא יחיד ומיוחד / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

שלוש, שתיים, אחד קרן: מה אפשר ללמוד מההצלחה הפתאומית של היצור המיתולוגי

בעשור האחרון נדמה שהעולם הצרכני נמצא תחת מתקפה של חדי-קרן • איך כבשו היצורים המיתולוגיים הנדירים והקסומים את עולם האופנה, הפוליטיקה ושוק ההון, ומה הם אומרים לנו על החיים עצמם

ויקי אוסלנדר, ניו יורק 24.07.2019
מדד המותגים: בנקאות ושירותים פיננסיים / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס

הדירוג: מותגי הבנקאות והשירותים הפינסיים המובילים בישראל ב-2019

הבנקים הגדולים חוו שינויים משמעותיים בשנה האחרונה - מהטמעת טכנולוגיה, דרך מדד שביעות-הרצון ועד עזיבת שלושה מנכ"לים • בדרך הם גם ספגו את נחת זרועה של ועדת כבל • מתי הלקוחות יתחילו לזוז?

רון שטיין 24.07.2019
ניקול קוראן, ביונסה וג'יי זי. התקרית המצולמת שנגמרה בהטרדה אכזרית / צילום: צילום מסך מיוטיוב

"אם פגעו בביונסה, פגעו גם בי": הצצה לעולמם האינטנסיבי של המעריצים הכי אדוקים

כל כוכב זקוק לאהבת הקהל, אבל לפעמים ההערצה הזו מסוכנת • איך נראים חייהם של המעריצים המסורים מדי, מתי מעורבים בסיפור איומים, ומי גוזר קופון מהתופעה? • ברוכים הבאים לאזור הדמדומים של עולם הסלבס

פולי טובמן 23.07.2019
האירוויזיון / צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

הפלייליסט של החיים

קרן ויזמן, סמנכ"לית שיווק בחברת סיבוס סודקסו, בחרה באירוויזיון שכבר מזמן לא סתם תחרות שירים רגילה, אלא סוג של קאלט

קרן ויזמן 23.07.2019
קפה טורקי של עלית / צילום: תמר מצפי, גלובס

חלק מהשפה והמנהגים

ירדן פלד, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים, בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו

ירדן פלד 23.07.2019
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף

לא מחליפים את הדבר האמיתי

יעל פודולסקי, סמנכ"לית שיווק בסוגת, בחרה בקוקה קולה, שאף מתחרה לא הצליח לדחוק הצידה ב-125 שנות קיומו

יעל פודולסקי 23.07.2019
משחקי הכס / צילום באדיבות HBO ו-yes

לרקוד עם דרקונים

מירי לוין, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ושיווק בהוט, בחרה במשחקי הכס, שהביאה משהו גדול וחדש לחיי הצופים

מירי לוין 23.07.2019
אופנוע של הארלי דיווידסון / צילום: רויטרס

סגידה לסגנון חיים

סיגלית הורן־גלפרין, משנה למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, בחרה בהארלי דיווידסון, שהצליח ליצור מעין "שבט" כלל עולמי שכל אחד יכול למצוא בו מקום. זה כבר לא מותג, זו דרך חיים

סיגלית הורן-גלפרין 23.07.2019

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 6