מדד המותגים 2019

כתבות אחרונות

 
Impossible Foods / צילום: צילום מסך

הכול אפשרי

איתן לב־טוב, מנכ"ל חברת סיבוס סודקסו, בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ

איתן לב-טוב 21.07.2019

רואים 6:6

חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים

חי גאליס 21.07.2019
אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

ברוך הבא, בזוס

ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל – ולא רק אותו

ירון יצהרי 21.07.2019
וולמארט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

שוברת מסורת

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט, בחרה בוולמארט, שהשכילה לשפר את חוויית הקנייה בעזרת טכנולוגיה וחדשנות, והצליחה תוך זמן קצר להשיב מלחמה לאחותה האגרסיבית אמזון

תמר גרזון 21.07.2019
איקאה / צילום: שאטרסטוק

בעד החיים עצמם

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג–על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד

דני גולדשטיין 21.07.2019
Dynamic Yield / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

הכול אישי

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital, בחרה ב־Dynamic Yield, שהצליחה בתחום שנדמה שאין כבר מה לחדש בו - התאמת תוכן דיגיטלי להעדפותיו של הגולש. אפילו מקדונלד'ס זיהתה

איילת צרפתי רוזן 21.07.2019
גלי עטרי ונבחרת הזמרים בגמר האירוויזיון / צילום: REUTERS/Ronen Zvulun

אבניבי אובוהבב

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, מתפעל מההשפעה החיובית הגדולה שיש לאירוויזיון במדינה שמארחת אותו ומחוצה לה

רועי אלבז 21.07.2019
בארנס אנד נובל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כותבת את הסיפור מחדש

מריאנה הרצנו, מנכ"לית ובעלים משותפים של קודקוד, עוקבת אחר רשת הספרים הגדולה בארה"ב בארנס אנד נובל, שהתאימה את עצמה למציאות החדשה בעידן אמזון

מריאנה הרצנו 21.07.2019
Care/of. מסייעת לאנשים לקחת אחריות על בריאותם / צילום: צילום מסך

תוספת שתופסת

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן, בוחרת ב–Care/of, שמציגה מודל עסקי חדש ומציעה להפוך את השימוש בתוספי תזונה למותאם אישית, פשוט ונוח

עינת יוזנט רביד 21.07.2019
עובד במפעל טבע / צילום: רויטרס, Ronen Zvulun

בדרך חזרה לצמרת

דניס בר אהרון, מנכ"לית עמותת Make A Wish ישראל, בחרה בטבע, שמנסה לעבור תהליך של מיתוג מחדש שיחזיר אותה למגרש של הגדולים ולתואר "מניית העם"

דניס בר אהרון 21.07.2019
לואי ויטון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

לו הייתי לואי

יפעת אירני, מבעלי פקטורי 54, בחרה במותג האופנה לואי ויטון, שהצליח להגיע לצמרת מותגי היוקרה - ולא במקרה

יפעת אירני 21.07.2019
דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בריאת העולם הטכנולוגי

חוזה גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון וקפריסין, רוצה שנהיה מודעים למהפכה שתביא עמה הרשת הסלולרית של הדור החמישי

חוזה גאנג 21.07.2019
סניף של קרוגר./ צילום:Shutterstock ס.א.פ קריאייטיב

בחזית החדשנות הקמעונאית

אורית שלום־בג, סמנכ"לית השיווק בחצי חינם, בחרה ברשת הסופרמרקטים קרוגר, שמשנה את חוויית הקנייה ומסמנת לקמעונאיות את הכיוון שיסייע להן להישאר רלוונטיות

אורית שלום-בג 21.07.2019
הסטורי של אווה. חשיפה ומעורבות כל כך גבוהה הם החלום של כל מותג / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

הסטורי שיישאר לנצח

עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל, בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם

עינת פורטוגלי 21.07.2019

יש לכם ג'אנק בבית? מארי קונדו תעזור לכם לנקות הכול. גם את הנפש

יש לכם יותר מדי חפצים בבית? רוצים להיפטר מהם? הגיע הזמן שתכירו את שיטת מארי קונדו (קונמארי) שנאבקת באגרנות ומוסיפה לכך ארומה פסיכולוגית. האם אפשר "לקנמר" כל דבר, איזה חפצים צריכים למצוא את עצמם בפח ומה חושבים המתנגדים • חשיפת מותג העל של השנה - ביום שלישי במדד המותגים ובוועידת MAD של גלובס

גלי וינרב 18.07.2019

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6