איתן לב־טוב, מנכ"ל חברת סיבוס סודקסו, בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ
חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים
ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל – ולא רק אותו
תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט, בחרה בוולמארט, שהשכילה לשפר את חוויית הקנייה בעזרת טכנולוגיה וחדשנות, והצליחה תוך זמן קצר להשיב מלחמה לאחותה האגרסיבית אמזון
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג–על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד
איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital, בחרה ב־Dynamic Yield, שהצליחה בתחום שנדמה שאין כבר מה לחדש בו - התאמת תוכן דיגיטלי להעדפותיו של הגולש. אפילו מקדונלד'ס זיהתה
רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, מתפעל מההשפעה החיובית הגדולה שיש לאירוויזיון במדינה שמארחת אותו ומחוצה לה
מריאנה הרצנו, מנכ"לית ובעלים משותפים של קודקוד, עוקבת אחר רשת הספרים הגדולה בארה"ב בארנס אנד נובל, שהתאימה את עצמה למציאות החדשה בעידן אמזון
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן, בוחרת ב–Care/of, שמציגה מודל עסקי חדש ומציעה להפוך את השימוש בתוספי תזונה למותאם אישית, פשוט ונוח
דניס בר אהרון, מנכ"לית עמותת Make A Wish ישראל, בחרה בטבע, שמנסה לעבור תהליך של מיתוג מחדש שיחזיר אותה למגרש של הגדולים ולתואר "מניית העם"
יפעת אירני, מבעלי פקטורי 54, בחרה במותג האופנה לואי ויטון, שהצליח להגיע לצמרת מותגי היוקרה - ולא במקרה
חוזה גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון וקפריסין, רוצה שנהיה מודעים למהפכה שתביא עמה הרשת הסלולרית של הדור החמישי
אורית שלום־בג, סמנכ"לית השיווק בחצי חינם, בחרה ברשת הסופרמרקטים קרוגר, שמשנה את חוויית הקנייה ומסמנת לקמעונאיות את הכיוון שיסייע להן להישאר רלוונטיות
עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל, בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם
יש לכם יותר מדי חפצים בבית? רוצים להיפטר מהם? הגיע הזמן שתכירו את שיטת מארי קונדו (קונמארי) שנאבקת באגרנות ומוסיפה לכך ארומה פסיכולוגית. האם אפשר "לקנמר" כל דבר, איזה חפצים צריכים למצוא את עצמם בפח ומה חושבים המתנגדים • חשיפת מותג העל של השנה - ביום שלישי במדד המותגים ובוועידת MAD של גלובס
NETFLIX (נטפליקס)אוהדיםאירוויזיוןהארלי דיווידסוןחברות מזוןטלוויזיהמותגיםמיתוגפייסבוקשיווק