זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה
עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק
הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה
בענף הפרסום מרגישים היטב את המשבר: מדד הפרסום ירד בחודשים האחרונים ב-30 נקודות, הביקוש לעובדים בענף צנח לשפל - וכל זה עוד לפני השפעת מבצע "עופרת יצוקה", שיבוא לידי ביטוי רק ברבעון הראשון של 2009