פתאום כולם נהיו שפים, ויש מי שנהנה מזה: בסימן זינוק ברכישות של מוצרי חשמל (בעיקר לבישול), ניופאן מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה ומשיקה קטלוג חדש • "סגרנו שנת שיא במכירות של KitchenAid"
אורי להב, מנכ"ל רשת חנויות החשמל והדיגיטל א.ל.מ, ממליץ לצפות בסדרה הדנית Borgen על הממשלה שבראשה עומדת אישה, אפרופו הקשיים בהרכבת הממשלה
זאת בהשקעה של כ-10 מיליון שקל • ברבעון הנוכחי ייפתחו 12 סניפים, מתוכם חמישה בשבוע הקרוב: בקניון באר יעקב, בעפולה, באשדוד, בשוהם ובכפר קאסם
האתר שהוקם לפני כשני עשורים נחשב לאחד מאתרי המסחר המקוון הראשונים בישראל, וכעת ינוהל על ידי על א.ל.מ • לפי הערכות, היקף המכירות של פי 1000 עמד על כ-20 מיליון שקל ב-2020, ותחת האתר הועסקו כ-20 עובדים, מתוכם נקלטו 13 בא.ל.מ
כך עולה ממחירון שנשלח לרשתות השיווק והגיע לידי "גלובס" • בחברה טוענים כי זהו מסמך פנימי לצורכי החברה, שהוחלט לפי שעה שלא להוציאו לפועל
אלקטרה מוצרי צריכה הייתה החברה הראשונה שהעלתה מחירים על המזגנים שלה, והיום היא מתגאה כי את מוצרי החשמל של המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת, היא דווקא לא צפויה לייקר ב"חודשיים הקרובים"
בתוך שבוע נרשם גל עליות במחירי מוצרי החשמל בקרב ארבע חברות - אלקטרה, טורנדו, ברימאג וניופאן – אשר נע בשיעור של בין 3% ל-14% במחיר לקמעונאי • הצעד הזה מתרחש על אף שעדיין קיימת בישראל סחורה שהגיעה לארץ טרום המשבר
פורטפוליו עם ירון צפדיה, מנכ"ל משותף בניופאן, על גלגוליו של העסק המשפחתי, על הימים בפוליטיקה ועל הקשר העסקי עם הסינים
הרשת החדשה של יבואנית מוצרי החשמל תיקרא "METRO" וצפויה לכלול עשרות חנויות בפריסה ארצית • החברה תקיים הליך תחרותי פומבי לגורמים עם זיקה קמעונאית המעוניינים לפעול ברשת, בו ישתתף גם בעל השליטה בברימאג, שאול זילברשטיין • מניית ברימאג הגיבה לדיווח בעלייה של 4%
הענף היציב והדי רדום של מוצרי החשמל התעורר בשנים האחרונות, בעקבות השינויים הטכנולוגיים, האינטרנט ואפילו הטרנד הירוק • ועדיין, אנחנו מעדיפים מותגים – אם יורידו לנו את המחיר שלהם, כמובן
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-7.6 מיליון שקל, עלייה של 22% לעומת הרבעון המקביל • מניית תדיראן רושמת עלייה חדה ומשלימה התקדמות של 22% בשלושת החודשים האחרונים
הקבוצה, בניהולו של איציק אוזנה, תשקיע מיליוני שקלים בהקמת רשת חדשה בשם אייס אלקטריק • בניגוד לשחקניות האחרות, הרשת לא תייבא מוצרי חשמל בעצמה - מה שאמור לאפשר לה לקדם באופן שווה מותגים של כל החברות
יבואנית מוצרי החשמל הציגה ברבעון ירידה של 21% במכירות לכ-232 מיליון שקל, ובשורה התחתונה נרשמה שחיקה של 26% ברווח הנקי ברבעון, שהגיע לכ-20 מיליון שקל • המנכ"ל ובעל השליטה, משה ממרוד: "אנו פועלים למנף את יכולות הקבוצה בתחומי הנדסה, ייצור ופיתוח עבור הפעילות בחו"ל"
חברת Puls, המכונה האובר של תחום טכנאי החשמל, מפעילה 3,000 טכנאים פרילנסרים בארה"ב • אייל רונן, מייסד משותף ומנכ"ל: "בכוונתנו להיות השירות היחיד שצרכנים יזדקקו לו עבור כל דבר עם כפתור 'on'"
יבואנית ויצרנית מוצרי החשמל תתחיל שואפת להרחיב את היצוא לדרום אמריקה, הודו, ארה"ב ומדינות שונות באירופה • השקת המהלך נערכה בתערוכת MCE
המנכ"ל משה ממרוד: "זו השנה החזקה ביותר של הקבוצה, החל משורת ההכנסות ודרך כל מדדי הרווח"
LGא.ל.מ.אורי להבמיזוגים ורכישותמיני לייןניופאןקמעונאותקניות באינטרנטשואב אבקשיווק