מותגים

כתבות אחרונות

 

ישראליזציה של מותגים

מותגים ישראליים רבים אינם "נולדים" בישראל, ועדיין המותגים שנבנים מהם הם ישראליים

גיל אדמוני 11.10.2010

"יש לנו את זה"

היא נולדה עם כפית פליז בפה, ופיתחה נטייה להשטיח את מי שלא עמד בסטנדרטים שלה

ליאת רון 09.10.2010

התעתוע של ה-"like"

משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר

נועה פרג 14.09.2010

אלופי ה"לייק": מהם 10 המותגים האהובים ביותר בפייסבוק?

מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם

אדוורטייזינג אייג' 14.09.2010

מדוע למותגים הישראליים יש נוכחות כה דלה במדיה החברתית?

בעולם אין כמעט מותג שמכבד את עצמו שלא מתחזק עמוד פעיל במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק - אך בדיקה של "גלובס" מראה כי בישראל מרבית המותגים נשארו הרחק מאחור

נועה פרג 02.09.2010

מפעל הפיס כובש את פסגת המותגים המושקעים בפרסום

המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום 15.08.2010

מהו דירוג המותגים הטוב ביותר?

הארגון הבינלאומי לתקנים מנסה להציע שיטה שתכריע סופית מהם המותגים החזקים בעולם

שמחה סיגן 11.08.2010

טייק דת

המין האנושי זקוק למותגים, ולכל אחת מהדתות יש דרך משלה להטמיע את ערכי המותג

אילון זרמון 05.08.2010

ילד אסור, ילד מותג

בדיוק כמו ילד, מותג זקוק לאדם שיעמוד מאחוריו, יטפח אותו ויתווה לו דרך. קוראים לזה מנהל מותג

רני רהב 20.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

ישראל כמותג מסחרי

על הממשלה להרים את הכפפה וליצור אסטרטגיה שיווקית למותג "מדינת ישראל"

ניצה ברטור-ששון 19.07.2010

הברנז'ה כותבת: מהי משמעות המותג בעידן החדש?

מדד המותגים 2010 אירח את הדמויות הבולטות ביותר בתחום התרבות, הפוליטיקה, התקשורת והמדיה, וכולם כתבו על משמעות המותג בעידן החדש ■ לפניכם טעימות מהמאמרים המלאים שייחשפו מחר בספר מדד המותגים

רותם דנון 18.07.2010

לא על ה-Like לבדו: שיווק במדיה חברתית צריך לתת ערך מוסף

מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית

ניצה ברטור-ששון ועדי שלג 14.07.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

"הסאונד בפרסום הוא הגורם החשוב ביותר במיתוג"

כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה

שירות גלובס 11.07.2010

כשארמאני פגש את ליידי גאגא

במותגי היוקרה העתידיים נראה חדשנות יצירתית של גדולי היוצרים מכל התחומים

נאוה רביד 08.07.2010

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 15