למרבה ההפתעה, עד כה הצליחו הבנקים להישאר יבשים לנוכח גל המחאה החברתית ששטף את המשק ■ ולמרות זאת, לראשי המערכת הבנקאית יש בהחלט סיבות לדאגה
יוניליוור הודיעה אתמול על הוזלת מוצרים ■ בדיקת "גלובס" מגלה: להוזלה קדמו העלאות מחירים אגרסיביות למדי ■ כך, למשל, זינק מחיר מיונז ב-17.6% השנה - וכעת מוזל רק ב-7.5% ■ החברה "עיוותה" גם את המחירים בהודעה לתקשורת
לפני השביתה הגדולה מתכננים ראשי המחאה עצרת גדולה ב-29 לאוקטובר ■ ליף: למרות שברור לכולם שאנחנו הרוב המכריע של העם, קיבלנו עוד מאותה התעלמות בלתי-נסבלת" ■ בתוך כך, הסטודנטים שוקלים להשבית את שנת הלימודים
המוצרים שיוזלו הם בלו-בנד, חרדל ומיונז תלמה, מרק דגש קנור וקונפיטורה 778 ■ עם זאת, יוניליוור לא הוזילה את דגני הבוקר של תלמה, למרות שאלה מהווים חלק נכבד ממכירותיה
בדיקת "גלובס": אסם הקפיצה את מחירי המטרנה ■ אסם שוקלת לפנות לממונה על ההגבלים ליצירת מהלך כולל של הוזלות במשק, שיהיה חוצה יצרנים וחוצה קטגוריות של מוצרים
היא יכלה לבוא עם בשורה צרכנית ולחסוך לעצמה מיליונים, אבל החמיצה את ההזדמנות
כל ניסיון להוציא מאנשי חרם הקוטג' רגשי חרטה על הדרך שבה הלכו נתקל בכישלון ■ האנשים שגרמו למהפכה תודעתית בקרב הצרכנים מאמינים שהמגזר העסקי הביא את זה על עצמו
בדר"כ מנהלים מודחים כי נכשלו. זהבית כהן, מנגד, נאלצה להתפטר כי הצליחה יותר מדי
האם דור ההורים של מובילי המחאה הוא זה שנתן לדורסנות להשתלט על המיינסטרים של המדינה? ■ "מה מצפים, שהילדים שלנו יעבדו בשתי משרות?", תוהים היום ההורים
בראיון לאתר "one" מביע פדרמן תמיכה במחאת מעמד הביניים, אך תוקף את תופעת "שנאת העשירים": "יצחק תשובה לא עשה כלום לאף אחד, גם נוחי דנקנר לא. לבוא ולזרוק עליהם בוץ זה לא מקובל"
נראה את המוחים מתעסקים עם צוקרברג, שעשה השבוע עוד צעד בוטה לרמיסת פרטיות
אשת עסקים בכירה מתארת לורד רמון-ריבלין, עורכת "ליידי גלובס", איך הפכה להיות אויבת הציבור ■ והיא לא לבד ■ העשירים רדופים ■ במשטרה מצטברות תלונות על איומים ואלימות. להיות עשיר, מטיחים בהם, זה להיות חזיר
אתמול נחשפה באתר "גלובס" יוזמה להחרים את שטראוס, אסם ויוניליוור - אם לא יוזילו מוצרים ב-30% ■ שטראוס הייתה הראשונה להגיב: מאריכה את מבצעי החגים ושוקלת הוזלות קבועות
ציון בלס נפגש בשעות הצהריים עם מובילי חרם הקוטג', על רקע הקריאה להחרים את שטראוס, אסם ויוניליוור אם לא יוזילו את מוצריהן באופן מיידי
מצער להיווכח כי דווקא פרסום הדוחות הכספיים של תנובה מלמד כי לא למדו שם דבר
אחרי שהכריע את תנובה - הצרכן הישראלי קיבל תיאבון ■ איציק אלרוב: "אנו דורשים שהמטרנה של אסם תימכר ב-45 שקל בכל הארץ, ולא - נחרים את כל מוצרי אסם"
איציק אלרובגיא קצוביץ'המחאה החברתיתועידת ישראל לעסקים 2011יוקר המחיהמאקרו ישראלמדד אמון הצרכניםמחאת האוהליםמיסוי נדל"ןמשרד הפנים