מחסני כמעט חינם

כתבות אחרונות

 

באיזו רשת שיווק הצרכנים הכי אוהבים לערוך קניות?

לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות

אפרת אהרוני 08.05.2012

הצרכן הישראלי חתך את רווחי רשתות המזון ב-8.4%

במחצית 2011 נקלעו הרשתות הקמעונאיות למוקד האש של המחאה החברתית, ורווחיותן נפגעה ■ דש ברוקראז': "מגמת השחיקה של חברות המזון הציבוריות נמשכת באופן חד-משמעי. יהיה להן קשה לחזור בקרוב לרווחיות שהציגו בעבר"

אביב לוי 03.04.2012

רגע לפני ליל הסדר: מחירי סלי הקניות צונחים ביותר מ-50%

"גלובס" השווה סל מוצרים זהה וגילה כי תוך חודש ירד מחירם של חלק מהמוצרים בעשרות אחוזים ■ רשת רמי לוי הזולה ביותר, במגה נרשמה ההוזלה החדה ביותר

מיכל רז-חיימוביץ' 02.04.2012

בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עד 100% באותה רשת בערים שונות

לקוחות מגה בול בתלפיות משלמים 150 שקל יותר מלקוחות רמי לוי באשדוד ■ מגה בול יקרה מהמתחרות ■ בירושלים ובפתח-תקווה יקר עד 45% מאשר באשדוד

מיכל רז-חיימוביץ' 14.03.2012

"רמי לוי ואושר עד לא פראיירים, צפו למלחמת חורמה בשיווק"

אשדוד ובאר-שבע יהפכו בשבועות הקרובים לערי מלחמה צרכנית, עם כניסת רשתות שיווק פרטיות נוספות למרחב הצפוף ממילא ■ הרשתות מבטיחות מלחמה ללא פשרות, מצהירות כי יורידו מחירים "כמה שצריך" ומוכנות לחתוך את הרווחים

אילנית חיות 06.01.2012

התחרות הנעלמת של הקמעונאיות

הרווחיות של רשתות המזון סבירה לכאורה, אז למה כל-כך יקר בישראל?

אלי ציפורי 02.12.2011

שופרסל ורבוע כחול בדרך לקיצוצים

הרשתות הגדולות והמנוסות חטפו מכה כואבת. על הכוונת: חיתוך כואב בהוצאותיהן

אילנית חיות 30.11.2011

ניתוח "גלובס": רשתות הדיסקאונט צלחו טוב יותר את המחאה

הדוחות של רשתות המזון מראים מגמת שחיקה ברווחיות הגולמית והתפעולית, בעיקר בשופרסל ובמגה ■ ויקטורי היא היחידה שהציגה שיפור בכל הפרמטרים

אביב לוי 30.11.2011

הכנסות "כמעט חינם" עלו ב-23.5% - הרווח צנח ב-32.4%

הכנסות צים שיווק ברבעון עמדו על 337.69 מיליון שקל ■ הרוויחה 9.23 מיליון שקל

הלל קורן 27.11.2011
דגים | לפני כולם

מרווחי רשתות השיווק על דגים טריים - עד 140%

מבדיקת "גלובס" עולה כי מחיר הדגים ברשתות גבוה בעשרות אחוזים מהמחיר הסיטונאי ■ יבואן: "סלמון הפך לדג לאריסטוקרטים; יש כאן הסכמה בשתיקה שזה מוצר יוקרתי - והוא בפירוש לא"

אילנית חיות 21.09.2011

הזמן הצהוב של הרשתות הפרטיות

העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה

שי ניב 19.09.2011

עדי צים: "הוזלת המחירים של שופרסל - עבודה בעיניים"

צים, מבעלי השליטה ברשת כמעט חינם, מגיב להסדר של שופרסל עם הסטודנטים: "שופרסל ומגה מנסות את כל הגימיקים האפשריים - הן מפרסמות שהן מוכרות בזול, כשהן לא מוכרות בזול"

אילנית חיות 06.09.2011

כמעט חינם: "המחאה עשויה לחזק את רשתות הדיסקאונט"

‎‎ישראל איינהורן, יו"ר כמעט חינם, שהגדילה ב-41% את הרווח הרבעוני: "אנחנו חושבים שהמאבק יעשה לנו טוב, אם נשכיל לעבוד נכון"‏

‎‎אביב לוי‏ 17.08.2011

כמעט חינם וישראכרט משיקות כרטיס אשראי חוץ-בנקאי משותף

‎‎ברשת מצפים לגייס תוך חצי שנה 20 אלף לקוחות לכרטיס‏ ■ המצטרפים יהיו פטורים מדמי כרטיס בשנתיים הראשונות

‎‎אילנית חיות‏ 27.07.2011
לפני כולם

אוריגו במו"מ לתת אשראי של 50 מ' ש' לרני צים

בד בבד חתמו קרנות המנוף בראשית ו-kcps על עסקה להעמדת 120 מ' ש' לחברת אירונאוטיקס

רון שטיין 19.07.2011
מבצעים | לפני כולם

צניחה במכירות הקוטג' ברשתות השיווק

(עדכון) - 66 אלף נרשמו כבר לקבוצה בפייסבוק הקוראת להחרים את הקוטג' ביולי ■ התפתחויות נוספות: שר הפנים ישי קורא לחקירה פלילית על תיאום מוצרי החלב ■ דרעי קורא לשלול תעודת כשרות מחברות העושקות את הציבור ■ וחברי הכנסת בטירוף פופוליסטי

אילנית חיות 16.06.2011

   123456789   

   נמצאו 135 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9