גורמי התכנון הרשמיים סימנו מזמן את ארבע המטרופולינים של מדינת ישראל, שבמוקדיהן יושבות הערים תל-אביב, ירושלים, חיפה ובאר-שבע ■ בשנים האחרונות גם הערים נתניה ועפולה החלו לחלום ולתכנן את הצטרפותן לרשימה המכובדת
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים
למשך חודש ימים יופיעו על גבי האוטובוסים של חברת מטרופולין צילומים של בוגרי בית-הספר "צילום בעם" בת"א, בתערוכה "MetroArt - צילום בתנועה"
התחבורה הציבורית בישראל סופגת לא אחת ביקורת מצד הנוסעים, ומסתבר שגם בתחום הפעילות הדיגיטלית יש לה עוד הרבה מה לשפר
חברת התחבורה הציבורית היא חברת האוטובוסים הראשונה בארץ שבחרה להתקין בכליה מיגון מסוג זה, חרף העובדה שהחוק בארץ לא מחייב התקנה באוטובוסים
רצון, אלוף-משנה, לשעבר סגן שר במשרד התעשייה המסחר והתעסוקה, כיהן פעמיים כחבר כנסת ושימש בעבר כיו"ר חברת הביטוח אבנר וכיו"ר החברה לשירותי איכות הסביבה
מדובר במכרז להפעלת 200 אוטובוסים ■ כפי שפורסם ב"גלובס", מטרופולין התמודדה במכרז מול חברת קונקס מקבוצת ויאוליה הצרפתית ומול חברת קווים שבבעלות יבואני הרכב מאיר וחברת ההסעות הורן את ליבוביץ
אוטובוסיםג'נריישן קפיטלהרכבת הקלהמשרד התחבורהנדל"ןנדל"ן: התחדשות עירוניתנהגיםסיוע ממשלתיפריפריהתחבורה ציבורית