שלושה טיפים שיעזרו לכם לבצע מיפוי של קהל היעד שלכם • ניהול וקריירה, מדור חדש
בסתיו האחרון התפרסם סקר שבחן תפיסות של אנשי עסקים בעולם כלפי ישראל. למרות שמיצובה של ישראל כמעצמה כלכלית כיום איתן ואנו מוערכים, התוצאות חשפו ממצאים מדאיגים לטווח הארוך • עלינו לשלב כוחות ולהתחיל לפעול באופן אסטרטגי למיתוג ישראל בעולם כבר היום
בעולם הדיגיטלי "מותג אישי" הוא חובה • איך בונים את הסיפור הזה? • ניהול וקריירה, מדור חדש
דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק
ערך מותג של המעסיק לא עתיד להשתנות, ובהתאמה גם לא ערך השוק של עובדיו
גם אם נתניהו יפנה את מקומו בעוד שנה וחצי וגם אם לא, לגנץ ידרשו הרבה יותר מזה כדי להיות חליפי גם בזירת הרשתות החברתיות • וגם: האם האחרון שילם מאז הבחירות על רכישת לייקים?
פרט לקומץ מטאורים, ככל שמצליחים - קשה יותר להמשיך ולהצליח
איך חברות הופכות את עצמן לאטרקטיביות, והאם הן יצלחו את מבחן הקורונה • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"
כמה רלוונטי מיתוג מעסיק בימים שאחרי קורונה, איך משפיעה האבטלה הגבוהה על התחום, ומדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג
כשהתחרות על העובדים עזה, והחברות רוצות ליצור נאמנות ולבנות מותג, לעיצוב המשרדים יש תפקיד משמעותי • ורד גינדי מתכננת בין היתר את המשרדים החדשים של מיקרוסופט ושל מובילאיי, ומספרת איך מייצרים משרד מפנק אבל מעודד פרודוקטיביות
לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה
אנו בתחילתו של עידן ה-Greenketing בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה
ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום בשוק העבודה המודרני • דעה
למה קורות חיים צריכים להיראות כפירמידה הפוכה, ומדוע מספיקות 500 מילים? • דעה
בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד
כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט
גיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהעבודה בימי קורונהפרסוםשוק העבודהשיווק