מפרסמים

כתבות אחרונות

 

ה"צינתוק" הסלולרי עולה מדרגה

שיטת שיווק מעצבנת: שיחות שלא נענו מתגלות כפיתיון להשיב שיחה ולקבל באוזן פרסומת

צאלה קוטלר 29.04.2010

המפרסמת הגדולה ב-2009: קבוצת שטראוס עם גידול של 5%

יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

אתר YouTube נפתח עבור המפרסמים הישראליים

כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים

‎‎נועה פרג‏ 25.11.2009

תקנות חדשות: סלבריטאים ובלוגרים הנותנים חסות למוצרים ייחשפו לתביעות

לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר

פייננשל טיימס‏ 06.10.2009

המפורסמים ממילא לא אמינים

קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה

דרור פויר 06.10.2009

הצעירים ברחו לאינטרנט: קוראי העיתונים והמגזינים מתבגרים

התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?

אדוורטייזינג אייג' 02.06.2009

המפרסמת הגדולה בחודש מארס: פלאפון עם השקת הרשת החדשה

פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום ; מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2009

דירוג הפרסום לחודש פברואר: שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר

יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר ; yes הוא המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

30 מיליון צופים ב-YouTube לא הופכים אותה אטרקטיבית למפרסמים

YouTube היא הצלחה במונחי פופולריות, בעיה באספקט של זכויות יוצרים וכישלון בהכנסות מפרסומות ; החברה מנסה לשנות את התמונה

פייננשל טיימס 17.11.2008

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 5