הצרכנים בארה"ב מקווים למצוא בתוך שקית צ'יפס שגרתית את אותם הטעמים הנמצאים במנה המוגשת במסעדה יוקרתית ■ איך המשווקים יתמודדו עם האתגר?
קוקה-קולה ישראל מחזיקה במותגי המשקאות המובילים בארץ ■ החברה המרכזית למשקאות: "בעקבות העלייה הדרסטית במחירי התשומות, אנו מעדכנים את המחירון החל מ-4 בנובמבר" ■ העלאת המחירים אינה כוללת את מוצרי טרה
תנובה עם ירידה של 0.9% במכירות במחצית והיחלשות בנתח השוק מ-15.4% ל-15.1% ■ שטראוס ונטו רושמות התחזקות במחצית הראשונה ■ ספק גדול: "לא זוכר כזה רבעון מזה שנים"
במסגרת ההתרפקות על מטבח נוסטלגי, חזר גם הג'לי כמנה נהדרת לקיץ: קריר וחלקלק, מתוק או חריף ■ השף קונדיטור עופר גל מבוטיק סנטרל רקח לבקשתנו ג'לי, שלוקח הכי רחוק מהאבקות התעשייתיות
במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
הבשורה החדשה בתחום המשקאות היא שילוב מרתק בין אוכל לבין משקה, כשהברמן נקרא בהתאם "שף משקאות", והקוקטייל לא חייב להיות בכלל אלכוהולי ■ מרב סריג נסעה לפריז, לסדנת היכרות עם הגסטרונומיה של המיקסולוגיה
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
אגף כלכלה ומסים בלשכת המסחר ת"א: ההוצאה הממוצעת של משקי-הבית ב-8 ימי החג תעמוד על כ-2,400 שקל ■ סל המזון והמשקאות הממוצע למשק-בית בחג: 1,000-1,500 שקל
פפסיקו נשארת החברה המועדפת ברשימת "הרעיונות הטובים ביותר של מורגן סטנלי" - מחיר יעד של 82 דולר, והמלצת "תשואת יתר"
מכמויות סוכר גבוהות ועד חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומצה זרחתית: "גלובס" בודק מה מכילים המשקאות שרובנו צורכים על בסיס קבוע - ומדרג אותם לפי רמת התועלת לגוף
המדריך למוצרים שאין לכל אחד: "גלובס" בודק כמה יעלו נעליים כמו של ליידי גאגא, ואיפה אפשר למצוא תמורת 15,000 שקל שעון שעיצב לאונרדו די-קפריו
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
החברה, המפתחת ומייצרת חלבוני סויה, כבר לא מסתפקת בשוק הבשר ■ מפעל שרכשה באחרונה בארה"ב יסייע לה לחדור לשוק המשקאות וחטיפי הדגנים - ולא רק האמריקני
FMCGאלכוהולהחברה המרכזית למשקאות קליםייןיפאורה תבורימזוןמשקאות קליםסטורנקסטקוקה קולהקמעונאות