משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
מיכה שרייר, מנכל טמבור  / צילום: אלי גרוס
בלעדי

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

מאות עובדי פרסום יוצאים לחל"ת; אילו משרדים שומרים בינתיים על העובדים?

באדלר, יהושע וגיתם שחררו למעלה ממחצית העובדים, במקאן יוצאים לחל"ת מדורג, ובפובליסיס נערכים גם לקיצוץ בשכר • בגליקמן וביוניון מבהירים: לא נפגע בעובדים בשעה שקשה לכולם

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2020
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

בצל הקורונה: תחרות האפ"י נדחית; התחרות בקאן ממשיכה בינתיים כרגיל

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
בלעדי

ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2020
בלעדי

משלושה יוצא אחד: פיץ', בלוסטון ומיוזיק ת"א מקימים משרד תוכן, הפקות ופרסום

מדובר בחיבור לא שגרתי בענף הפרסום המנסה לתת מענה ל"פרסום החדש", שבו מחפשים את הצרכן לא רק דרך אמצעי הפרסום המסורתיים אלא גם ע"י יצירת חוויות בעלות ערך וניסיון להשפיע באמצעות משפיענים - תחום המצוי בפריחה

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב
בלעדי

"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף
בלעדי

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18.02.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
בלעדי

תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
בלעדי

תקציב הפרסום של סלקום בהיקף כ-30 מיליון שקל בדרך למכרז

זאת על רקע שלל השינויים בחברה, בהם מינויו של אבי גבאי למנכ"ל • בתקציב הפרסום של סלקום מטפל מאז 2006 משרד הפרסום גיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2020
מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
בלעדי

בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2020
בלעדי

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
בלעדי

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 1767 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 111