משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
סופר-פארם / צילום: בר - אל

לאחר 30 שנה: המותג סופר-פארם עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן ימשיך בשלב זה לטפל בכל מה שאיננו המותג סופר-פארם עצמו, כמו המותגים לייף, מילוקה ועוד • המהלך עשוי לייצר משחק כיסאות מוזיקליים בין משרדי הפרסום הגדולים, שיתמודדו על תקציב בהיקף של כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך
בלעדי

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022
טל גרנות גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: רמי זרנגר
הוט | בלעדי

הוט יוצאת במכרז על תקציב דיגיטל בהיקף 10 מיליון שקל בשנה

במכרז מתמודדות סוכנויות הפרסום אושן מקבוצת גיתם, K LOGIK וארלו של ראובני-פרידן • הוט ממוקמת כמעט כל שנה בטבלת 20 המפרסמים הגדולים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
ראובן אדלר / צילום: איל יצהר

האיש שהבין את נפש החברה הישראלית: פרידה מראובן אדלר

ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"

ענת ביין-לובוביץ' ושירית אביטן כהן 25.01.2022
ראובן אדלר / צילום: אביב חופי

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי ראובן אדלר הלך לעולמו בגיל 78

אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נחשב לפרסומאי מחונן, ושמו גם הפך עם השנים לשם נרדף לפרסומאי-אסטרטג מהסוג המושך בחוטים בזירה הפוליטית • אייל חומסקי: "אין מילים שיוכלו לתאר כמה אדלר היה איש גדול - הכי גדול בעולם. עצוב מאוד, נשבר הלב"

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2022

תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות ייצא למכרז בסוף ינואר

בתקציב הפרסום של הקופה מטפל מאמצע שנת 2007 משרד הפרסום יהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2022

עוד אישה בצמרת ענף הפרסום: שרון שלו-לבצור מצטרפת למנצ' כשותפה

שלו-לבצור בילתה חלק משמעותי מהקריירה שלה במשרד הפרסום מקאן ת"א בתפקידים הקשורים באסטרטגיה, ולפני שש שנים יצאה לדרך עצמאית וליוותה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותגים של לקוחות גדולים

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2022
השלט של סיבוס / הדמיה: סיבוס
תנאי עבודה | בלעדי

מקאן משווה תנאים להייטק: סיבוס וימי חופש נוספים לעובדי הקבוצה

מקאן ת"א הודיעו על מכלול צעדים והטבות שמטרתם לשפר את תנאי העובדים והעובדות בקבוצה • בין הצעדים: ימי חופש נוספים לסידורים, יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית ומחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2021
שהר לוינשטיין / צילום: אסף אמברם
בלעדי

כבר לא חוליגנית: שהר לוינשטיין עוזבת את הסוכנות שהקימה לטובת סטארט-אפ טכנולוגי

לוינשטיין מצטרפת לסטארט-אפ הגיימינג Overwolf בתפקיד Creative Marketing Director • בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על השיווק הגלובלי של Overwolf, בדגש על מהלכי מיתוג גדולים ואקטיבציות לקהילות ה-in-game creators והגיימרים ברחבי העולם • "אני משאירה מאחוריי חברה מדהימה ואת הצוות הכי מבריק אבר, אין לי ספק שימשיכו להפציץ ולגרום לי לקנא", אמרה

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2021
מרינה פאפ ומור בירן מורג, מייסדות קבוצת הפייסבוק ''צריכה את זה לאתמול'' / צילום: שלומי יוסף

"יש עוד עבודה לעשות. תעשיית הפרסום מצריכה ניקוי אורוות יסודי”

אחרי שנשות הקרייאיטיב מרינה פאפ ומור בירן מורג חוו על בשרן מה שהרגישו כזלזול, הקטנה, הטרדות ושוביניזם, הן החליטו להקים את קבוצת הפרסומאיות "צריכה את זה לאתמול" • בשיחה עם גלובס הן מדברות על הטענות להטרדות המיניות שעלו לאחרונה לכותרות בענף הפרסום, המנהלות הבכירות שאימצו מניירות גבריות והדרך הארוכה לשוויון

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2021

המי טו מגיע לתעשיית הפרסום

בענף הפרסום קוראים לנשים נוספות לחשוף עדויות על המתרחש בענף • יהושע TBWA: "המתחרים מנסים לפגוע בנו בכל דרך ובכל אמצעי"

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2021
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר
Effie Awards | בלעדי

מי עומד מאחורי המודעה המטעה של פרסי האפי?

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האפי של ענפי השיווק והפרסום, והשבוע פורסמה מודעה המציעה למפרסמים לבדוק אפקטיביות • במודעה נראה כאילו המשרדים כמעט שווים בגודלם מבחינת הזכיות, בעוד שבפועל מקאן הוביל בגדול • מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "יש כאן גניבת עין, הטעיה, הנמכת התחרות ובעיקר זילות לוגו האפי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צבקר , יח''צ

משרד הפרסום זרמון זכה בתקציב אוניברסיטת בן גוריון בהיקף 3 מיליון שקל

התקציב טופל בשנים האחרונות בגיתם BBDO • הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ושל בן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור

שובו של האפי: כל הדרכים להישאר רלוונטי, משמעותי, חדשני ואפקטיבי

16 משרדי פרסום הגישו השנה 115 עבודות לתחרות האפי, המודדת את אפקטיביות הפרסום של מהלכים שיווקיים • מקאן ת"א זכה ברוב הפרסים, כולל קמפיין השנה עם תנובה; גיתם BBDO וטרמינל X זכו בפרס הפלטיניום • עם זאת, אפקט הקורונה הוביל לירידה בכמות ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2021
יוסי לובטון, יו''ר ומנכ''ל קבוצת פובליסיס בישראל / צילום: איל יצהר

פובליסיס ישראל רוכשת את סוכנות הקריאייטיב פריפורמנס גליץ'

קריאייטיב לפרפורמנס, בשונה מקריאייטיב מסורתי או דיגיטלי, מתמקד בפרסום מניע למכירה המבוסס על דאטה – רובו מותאם לפייסבוק, גוגל וטיקטוק • וגם: מערכות החשמל הסולארי שעל גג מפעל חברת טבע בכפר סבא • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 22.11.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1767 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 111