ניהול משברים

כתבות אחרונות

 
סטארבקס / שאטרסטוק

"החוקים השתנו: הצרכן מצפה שתגיד 'דוגרי, קרתה תקלה'"

אחרי שהתייחסה בגזענות כלפי שניים מלקוחותיה ועוררה סערה, סטארבקס תסגור 8,000 סניפים ברחבי ארה"ב לטובת הכשרה לעובדים בנושא • כיצד המשברים האדירים שחוו קמעונאיות טלטלו את השוק, ולמה דווקא הטכנולוגיה היא זו ששינתה את כללי המשחק?

שני מוזס 29.05.2018
דן אורנשטין ואיתמר חושן / צילום: דן מילר
יחסי ציבור | לפני כולם

שני בכירים פרשו מרימון-כהן והקימו משרד עצמאי

עו"ד הדן אורנשטיין, ששימש כשותף, ואיתמר חושן, שכיהן בתפקיד בכיר במשרד, יוצאים לדרך עצמאית ומקימים את OH! - משרד לייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים ■ לקחו עמם מספר לקוחות, בהם קבוצת טדי שגיא ■ רוני רימון: "הם עוזבים בטוב"

מיכל רז-חיימוביץ' 24.10.2017

מחקר: הנוסחה לפתרון משברים - התנצלות ופטריוטיות

מסקר שנערך לאחרונה עולה כי רק עבור 14% מהנסקרים ההקשר הראשוני של קורנפלקס תלמה הוא סלמונלה - חצי שנה בלבד אחרי המשבר ■ לפי מכון רושינק, הסיבה היא ההתנצלות המהירה - אך גם תפיסת תלמה כמותג ישראלי

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2017
המדף של מוצרי קורנפלקס, תלמה, ענת גבריאל / צילום: תמר מצפי, שלומי יוסף

דעה: זה הקריטריון שיקבע אם יוניליוור תפטר את ענת גבריאל

אם מנכ"לית יוניליוור ישראל "רק" טעתה, ייתכן שהיא תלמד מזה ותהיה מנהלת טובה יותר בעתיד ■ אם היא הונתה את הציבור ביודעין, יוניליוור צריכה לשלוח אותה הביתה

הילה טוב 17.08.2016
הפגנות בהודו במלאות 25 שנה לאסון יוניון קרבייד / צילום: רויטרס

איך התמודדו תאגידים עם משברים כמו של יוניליוור?

חברות רבות בארץ ובעולם התמודדו עם משברים צרכניים ותדמיתיים ■ חלקן כרו לעצמן בורות, אחרות קיבלו אחריות מאוחרת, וכמה נדירות הצליחו להפוך מחדל ליתרון ■ ניתוח G

רנן נצר 13.08.2016
אירינה שלמור/ פייסבוק

אירינה שלמור: זו הסיבה האמיתית למשבר הקורנפלקס ביוניליוור

מנכ"ל שלמור תקשורת בפוסט בפייסבוק: "לך תסביר לקולגות בחו"ל שמשבר במפעל מזון מעניין את התקשורת, בעיקר אם מנסים להסתיר אותו"

שירות גלובס 04.08.2016
ענבל אור / צילום:גלובס

ענבל אור נפרדת מרני רהב - ועוברת לרונן צור

בהודעה שפרסם הבוקר משרדו של רהב נאמר: "אנו מאחלים בהצלחה לענבל אור בדרכה ומקווים שתחזור לחיים שקטים ושלווים" ■ הערכות: התגלעו חילוקי דעות קשים בין רהב לאור בנוגע להבנת המצב

שירות גלובס 13.03.2016
ליטוש יהלומים / צילום: איל יצהר
הבורסה ליהלומים | לפני כולם

הבורסה ליהלומים תיכננה תוכן שיווקי בחצי מיליון שקל

זאת כדי להתמודד עם פרשת הבנק המחתרתי ■ לפי הצעה שעלתה בהנהלת הבורסה ליהלומים ונדחתה, תוכננה רכישה מאסיבית של תוכן שיווקי, לרבות תשלום לכאורה על כתבה מחמיאה בערוץ מסחרי

גור מגידו 10.12.2015

הותקפתם ברשת? זה מה שאתם צריכים לעשות

הרשתות החברתיות הקפיצו דרמטית את מקדם הפגיעות של תאגידים ואינדיבידואלים בעידן החדש ■ מנהלי המשברים הבכירים בארץ מסבירים מה המלכודות הגדולות שנופלים בהן, ואיך מתמודדים עם פוסט ויראלי עוין ■ שיח בטורים גבוהים

מיה סלע 14.10.2015

היום שאחרי: איך אפשר לשקם את מותג הרכב פולקסוואגן?

המשבר של יצרנית הרכב הגרמנית הוא לא כזה שאפשר למצוא לו פתרונות בספרים על ניהול משברים ■ החברה זקוקה לתוכנית נועזת במיוחד שתשנה את המציאות העגומה

אדוורטייזינג אייג' 12.10.2015

פתטי לחתוך קרואסון

רני רהב ורולדין עשו לקופיקס את החודש, לפחות. ובחינם

גבריאל אסולין 14.10.2013

מה זה ניטור רשת - ולמה זה חשוב למנהלי מותגים?

בעולם שמעדכן סטטוס כל חצי דקה, אי-אפשר להסתמך על סקרים כדי להבין מה חושב הקהל על המותג שלכם ■ ניטור אסטרטגי ברשת הוא העיניים שלכם כשאתם מסובבים את הגב וכולם מתחילים לדבר ■ מנהלים מותג? כדאי שתקראו

מיכל שרייבר 14.08.2013

מנכ"ל גולדמן זאקס: "על המשקיעים להתכונן לגרוע מכל"

לויד בלנקפיין: "כשהשחקנים או המשקיעים בזירה לא מאמינים, או לא רוצים להאמין, שצפוי שינוי כיוון או אפילו מפולת, אז הם הופכים להיות אדישים וקלי דעת וזה מגביר את הסיכונים להתרחשות המפולת"

קובי ישעיהו 26.07.2013

מהיכן תצמח הרעה הבאה

האם דחיית משבר מלאכותית מייצבת או רק דוחה משבר גדול?

יורם גבאי 12.06.2013

   12345   

   נמצאו 80 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5