משרד רו"ח ששכרה החברה פסל 450 טפסי הצטרפות של עובדים ■ הוועד: "ניסיון למשוך זמן" ■ ההנהלה: "יכולנו לבדוק לבד, בחרנו בגישה מחמירה"
ליפא אוגמן, סמנכ"ל טכנולוגיות והנדסה בסלקום, נמנה עם מייסדי החברה ונחשב לאחד מאבני-היסוד שלה לאורך השנים
ועד הפעולה בסלקום הודיע להנהלה כי שליש מעובדי החברה חתמו על הסכמתם להקמת ועד עובדים יציג בחסות ההסתדרות ■ סלקום: "ההנהלה מכבדת את עובדיה ואת זכותם להתארגנות, ואין לה כל כוונה להיכנס לעימות עם צד כלשהו"
פגיעה בחופש הביטוי של המעסיקים? קמפיין נגד התאגדות אפשרי גם ללא בג"ץ
חברת הסלולר הרוויחה ברבעון הראשון 67 מיליון שקל ורשמה הכנסות של 1.26 מיליארד שקל ■ איבדה 33 אלף לקוחות סלולר ברבעון, שיעור הנטישה 9.4%
מי הגיעו לתערוכה של סלקום? ■ איפה חגגו יונתן רושפלד, אודי פרידן ורון קדמי את הזכרונות ממסעם הקולינרי בלסבוס? ■ וגם: מי דיברו על גז ישראלי בניו-יורק?
ההתאגדות קשורה בהחלטת סלקום לפטר 50 עובדים בעקבות המיזוג עם נטוויז'ן ■ גורמים בסלקום: "אנחנו לא נהיה פלאפון; נכבד כל החלטה של העובדים"
שרון שוופי, המנכ"לית הפורשת של חברת הנדל"ן המניב גב ים, נהנתה אשתקד מעלות שכר שנתית של 2.2 מיליון שקל ■ שכרו של שטרן נמוך מזה של המנכ"ל הקודם, עמוס שפירא
חברת הסלולר סלקום דיווחה כי הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2012 ירד ב-7.8% ל-189 מיליון שקל ■ הרווח הנקי גדל ב-48.7% והסתכם ב-113 מיליון שקל
ברבעון הרביעי של 2011 הסתכמו הכנסות החברה ב-1.665 מיליארד שקל, והרווח הנקי הסתכם ב-76 מיליון שקל ■ סלקום: "התוצאות הצפויות משקפות את המגמות שדווחו בעבר, לרבות התחרות המוגברת והשחיקה המהותית במחיר"
המוקד החדש משלב נציגים מהחברה הערבית, היהודית והדרוזית ומעסיק כ-70 עובדים (מרביתם נשים)
לדברי סלקום, התוכנית הפכה למוצר דגל ומשלבת בין האינטרנט, השיחות הבינלאומיות והטלפוניה של 013 נטוויז'ן לבין הסלולר של סלקום בחשבונית אחת
הערכות: 10-20 אלף לקוחות מצה"ל נקלטו בסלקום ברבעון השלישי ■ ההכנסות ירדו ב-13% ל-1.448 מיליארד שקל - אך החברה עקפה את התחזיות ■ שיעור הנטישה זינק ב-51%; ההכנסה הממוצעת ללקוח ירדה ב-17.5%
29 אלף לקוחות התנתקו ברבעון ■ הרווח התפעולי נפל ב-29% ■ ההכנסות ממכירת מכשירי סלולר צנחו ב-35% ■ המניה מגיבה בעליות, כנראה עקב צפי לדוח גרוע ■ צופה חיסכון מהתייעלות של כ-300 מיליון שקל במונחים שנתיים
גולשי "גלובס" מגיבים בחשדנות להצעה המהפכנית של סלקום: "הם יכולים לעשות שמיניות באוויר, ואני לא אחזור אליהם" ■ "למה לחייב ב-3 קווים?" ■ שוק התקשורת משתנה משוק שבוי לשוק שבו הצרכנים עם מנטליות "מלכים"
ניר שטרן: "המהפכה הבאה בעולם התקשורת בישראל" ■ השירות החדש ייקרא סלקום טוטאל
013 נטוויז'ןגד פרץדוחות כספייםהראל לוקרחברות סלולרמיזוגים ורכישותסאמיטסלקוםפזפרשמרקט