נתי יעקובי

כתבות אחרונות

 

יפעת בקרת פרסום: ההשקות הגדולות מתחילת השנה מנעו ירידה חדה בהוצאה לפרסום

בין ההשקות הגדולות השנה ניתן למנות את טרה, מגה בול, GSM בפלאפון ויופלה YYY ■ דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009 ייחשף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

שירות גלובס 09.07.2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"

יעל גאוני 03.06.2009

שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל

17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות

יניב פוהורילס 26.05.2009

ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית

יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית

‎‎יעל גאוני‏ 19.05.2009

הבאזז שווה כסף: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" - כ-1.2 מיליון שקל

כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"

‎‎יעל גאוני‏ 12.05.2009

המפרסמת הגדולה בחודש מארס: פלאפון עם השקת הרשת החדשה

פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום ; מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2009

רייטינג שווה כסף: שווי החשיפה בעיתונות של "האח הגדול VIP" - כ-1.7 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: את טבלת התוכניות המובילות בחשיפה במארס מובילות תוכניות הריאליטי - "האח הגדול", "הישרדות" ו"המרוץ למיליון" ; בטבלה מופיעות גם שתי תוכניות שכלל אינן משודרות כעת - "כוכב נולד" ו"הכל דבש"

יניב פוהורילס 12.04.2009

נתי יעקובי: "בעוד 5 שנים האינטרנט יהיה אחראי לכ-20% מעוגת הפרסום הישראלי"

איריס בק: "שיעור הצמיחה בפרסום הדיגיטלי לא יצליח לפצות על ההאטה בפרסום הכללי" ; מחקרים בארה"ב מראים כי הפרסום באינטרנט יהווה את קרש ההצלה של תעשיית הפרסום - האם גם בישראל צפוי מצב דומה?

נועה פרג 12.03.2009

סיכום יפעת בקרת פרסום לשנת 2008: גידול של כ-10% במגזרים הערבי והחרדי, סטגנציה במגזר הרוסי

עם זאת, המגזרים עדיין רחוקים מלקבל את חלקם היחסי מעוגת הפרסום ; קבוצות הפרסום הגדולות שולטות במגזר הרוסי, אבל במגזרים החרדי והערבי שולטים משרדים שלא שייכים אליהן ; המובילים: מקאן במגזר הרוסי, בולטון-פוטנציאל במגזר החרדי וסקטורס במגזר הערבי

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2009

שבוע לפני הבחירות: אהוד ברק מוביל בחשיפה התקשורתית

יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום

יעל גאוני 04.02.2009

אפקט החגים: קטגוריית רשתות השיווק מובילה את ההוצאה לפרסום בספטמבר

יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר ; המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 28.10.2008

   123   

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3