סטורנקסט

כתבות אחרונות

 
ליימן שליסל | לפני כולם

השקה מוצלחת: מסטיק מנטוס פגע באורביט וב-MUST

הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי

אילנית חיות 03.09.2012
מוצרי חלב | לפני כולם

ירידה של 1%-3% בצריכה ביוני: "מכירות חלשות"

ספקים וקמעונאים מודאגים מהצניחה במכירות: "הירידה במכולות מגיעה ל-10% לפחות" ■ "זה איום ונורא. בשבועיים האחרונים רואים ברקס במכירות בכל השוק"

אילנית חיות 27.06.2012
טרה | לפני כולם

אפקט השביתה: מכירות קוטג' תנובה צנחו ב-55%

מכירות שוקו תנובה צנחו במארס ב-21% ■ עצירת אספקת היופלה פגעה במכירות המעדנים לפעוטות, שצנחו ב-36% ■ שוק החלב ירד ברבעון הראשון ב-0.4%

אילנית חיות 16.04.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012
בן אנד ג'ריס | לפני כולם

שלגון דרדסים הקפיץ את מכירות גלידות נסטלה

כך עולה מנתוני סטורנקסט על שוק הגלידות בשנת 2011 ■ בגלידות נסטלה מנסים לשחזר את ההצלחה עם השקת שלגון אנגרי בירדס ■ גלידת שטראוס נחלשת

אילנית חיות 15.02.2012

שוק החטיפים צמח ב-9% ל-890 מיליון שקל ב-2011

מלבד המותג צ'יטוס שרושם סטגנציה במכירות, כל יתר המותגים בעשירייה המובילה רושמים צמיחה ■ במבה נחלש אך ממשיך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל

אילנית חיות 12.01.2012
הנקל סוד | לפני כולם

2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד

השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים

אילנית חיות 09.01.2012
טמפו | לפני כולם

משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

אילנית חיות 09.01.2012
טרה | לפני כולם

הייתה מחאה? נתח השוק של תנובה כמעט לא נפגע

שוק החלב רשם ב-2011 צמיחה כספית של 3.2% ■ נתח השוק של תנובה כמעט ולא נפגע אשתקד - ירד מ-56.9% ל-56.8% ■ הצרכן הישראלי קנה מוצרי תנובה ב-4.315 מיליארד שקל - 3% יותר מבשנת 2010

אילנית חיות 09.01.2012
אסם | לפני כולם

מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים

סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה

אילנית חיות 08.12.2011
טרה | לפני כולם

תנובה איבדה באוקטובר נתח משוק החלב לטרה

לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"

אילנית חיות 13.11.2011

סטורנקסט: החרם מכה בתנובה - ירידה של 4.4% במכירות

בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%

אילנית חיות 21.09.2011
מוצרי חלב | לפני כולם

מכירות מילקי של שטראוס נפלו 12% ביולי-אוגוסט

מילקי, שנחשב למוצג בלתי מנוצח ומוכר בכ-220 מיליון שקל בשנה, סופג כעת את הזעם על הזינוק במחירו ■ מתחילת השנה עלה מחיר המילקי ב-10%; תוך 4 שנים הוא זינק בכ-40%

אילנית חיות 14.09.2011
טרה | לפני כולם

רגע לפני החרם על תנובה: מכירות מוצרי החלב עלו באוגוסט

אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו

אילנית חיות 12.09.2011
טרה | לפני כולם

הישראלים מענישים: תנובה איבדה נתח שוק

מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי חרם הקוטג' גרם לירידה במכירות כלל מוצרי החלב ■ בשבוע שבין 12 ל-18 ביוני ירד נתח השוק הכספי של תנובה ל-57%, לעומת 57.7% בחודש שעבר ■ המגמה החריפה בשבוע שלאחר מכן, כשנתח השוק של תנובה ירד ל-56.5% בלבד

‎‎אילנית חיות‏ 30.06.2011
טמפו | לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16.05.2011

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9