שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
לפי סטורנקסט, הנתח הכספי של מי עדן בקטגוריית המים ירד בשבוע הראשון של מארס ל-20.7% בלבד - לעומת 39.3% בשבוע שקדם למשבר משרד הבריאות מקים ועדה לבחינת הדרישות הרגולטוריות ממים מינרליים
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
זאת בהשוואה לשבועיים שקדמו ללחימה דו"ח סטורנקסט לסיכום "עופרת יצוקה" מראה כי בערים שספגו טילים נרשמה ירידה תלולה יותר במכירות שיעור הירידה הריאלי במכירות הגבוה ביותר, 9.3%, נרשם בבאר-שבע
בין החודשים ינואר לאוקטובר השנה, איבדה גלידות נסטלה 7.5% מנתח השוק שלה בקבוצת אסם שוקלים לבצע שינויים ארגוניים בחברה
יופלה של תנובה נכשל בהתמודדות מול אקטימל של שטראוס במאבק על שוק המשקאות הפרו-ביוטיים קטגוריית המשקאות הפרו-ביוטיים בכללותה סובלת מירידה
מחירי חומרי-הגלם בעולם ממשיכים לרשום ירידות חדות, אך בארץ ספקי המזון מעדיפים לעצום עיניים ולא להוזיל את המחירים לצרכן רמי לוי: "היצרנים הגדולים מנצלים את המותגים החזקים שלהם ולא מורידים מחיר"
FMCGהנפקה ראשונית לציבורחברות מזוןכלים חד פעמייםמוצרי צריכהמזוןמשקאותענף המזוןקמעונאותרשתות שיווק