סטראוטיפים

כתבות אחרונות

 

"אתיופים הם לא לקוחות פוטנציאליים של הטלוויזיה המסחרית"

שנה אחרי שיצאו לרחובות, עדיין לא שודרה בארץ סדרה שכוכביה אתיופים ■ צעדים ראשונים לשינוי נעשים בימים אלה עם עליית "מלאך של אמא" ב-yes ובקרוב "משפחה דלמטית" בערוץ 2

לי-אור אברבך 28.06.2016
גילה גמליאל / צילום: תמר מצפי

הממשלה הכריעה: הסוף לסטראוטיפים בפרסומי המדינה

הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה

לי-אור אברבך 08.05.2016
מילקי גולד מתוך יו טיוב

אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד

האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"

שירות גלובס 07.03.2016

צפו: הפרסומות "הסקסיסטיות" ביותר לשנת 2015

הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר

שירות גלובס 03.03.2016

לפ"מ תקים מאגר תמונות שישקף את הקבוצות בישראל

זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט

לי-אור אברבך 09.11.2015
גילה גמליאל / צילום: תמר מצפי

"כמעט הכול בטלוויזיה ובפרסום צבוע בסטיגמות ואפילו בגזענות"

"אמרו לי שנשות עסקים בפרסומות צריכות להיות בהירות, אחרת זה לא מוכר; זו גזענות לשמה", כך אומרת ל"גלובס" השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, שמובילה מהלך לגיוון ולחיסול הסטריאוטיפים בקמפיינים של משרדי הממשלה

לי-אור אברבך 10.10.2015

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2