המנוע שופר באופן מרשים, בעיית הרעידות נפתרה, ונוחות הנסיעה מצוינת ■ מצד שני, ההגה נוטה להסתיר את לוח המחוונים, ותפעול המערכות נותן עדיפות מופרזת למסך המגע
הליאון אינה משחקת את משחק הליסינג וה"אפס קילומטר", נהנית מהטבת "מס ירוק" מקסימלית שמועברת לצרכן, ומקבלת רוח גבית משער האירו הנמוך ■ התוצאה היא משפחתית כדת וכדין מבית קבוצת פולקסווגן, שמוצעת כיום ב-110 אלף שקל במחיר המחירון הרשמי
סיביק האצ'בק 2017 מוכיחה שהתנהגות כביש מהנה "כמו פעם" לא צריכה לבוא על חשבון השימושיות, הנוחות או אפילו המחיר האטרקטיבי של מכונית משפחתית ■ צריך רק לראות איך יצלחו הלקוחות הישראלים את המחסום הפסיכולוגי של נפח המנוע
חדש על הכביש: קיה וסיאט מרחיבות את היצע הדגמים שלה בשוק רכבי הפנאי שסוחף את עולם הרכב עם קרוסאוברים חדשים לחלוטין, אשר מתהדרים בעיצוב מרשים לצד שלל מערכות בטיחות וטכנולוגיה מתקדמות
הלאון-קופרה החדשה מרשימה מאוד: מהירה כברק, נוחה ונאה ■ במבחן הכוח והמהירות היא זוכה לציון גבוה מאוד - אך במבחן ה"קסם" משהו חסר
לקחנו למבחן חסר פשרות את הדגם החדש והמבטיח של סיאט, שנחשב לאחד מרכבי הספורט הפונקציונליים הטובים ביותר בשוק היום, וחזרנו עם כמה מסקנות מעניינות
פיתוח מכונית חדשה הוא עסק ארוך, מסובך וכמובן מאוד יקר, אשר מצריך כוח-אדם גדול ומגוון ■ לצד תפקידים אורתודכסים כמו טכנאים, מהנדסים ומעצבים, יש לא מעט תפקידים אזוטריים למדי שכוללים משימות בלתי שגרתיות
הרכבים מציעים ללקוחות מערכות אולטרה מתוחכמות, שמגיעות היישר ממותגי הפרמיום
לחבילה הכוללת מרחב פנים, חיסכון ובעיקר מוניטין של אמינות וסחירות, שהפכה את קודמו ללהיט בפלח המכוניות הקטנות, מוסיף הדור החדש של הסוויפט קצת צבע, לא מעט ביצועים ואפילו חדשנות - אבל לא מצליח לחרוג מן האפרוריות
הרכב מחושב, תכליתי ונטול הרפתקנות ■ הוא מציע תא נוסעים אולטרה-מרווח ומוניטין מכובד, אבל בגרסת הבסיס המעט דלה ממתינים לו בשוק מתחרים מבית ומחוץ עם יחס אבזור/מחיר אגרסיבי יותר
חדש על הכביש: סיאט חושפת לראשונה כיצד יראה הדור הבא של אחד הדגמים הפופולריים והאהובים ביותר בישראל - האיביזה ■ כולל עיצוב חדש ומרחב גדול משמעותית מהדגם היוצא, הוא צפוי לנחות בארץ לקראת סוף השנה
רכב הפנאי החדש של סיאט מספק הנדסה גרמנית עילית במחיר סופר-תחרותי
חדש על כבישי ישראל: סיאט מצטרפת לשוק הקרוסאוברים שסוחף את עולם הרכב עם דגם חדש ומבטיח, שיתחרה ראש בראש מול הדגמים המובילים בפלח דוגמת ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז' ■ צפו בווידאו
הקרוס-אובר החדש של אאודי, Q2, מעוצב בשפע של זוויות מודגשות אופנתיות, ובסביבת הנהג שלה קשה להתחרות ■ גרסת מנוע הבנזין הקטן מעוררת הערכה, ומנוע הדיזל החזק מלהיב, אבל גם שאר הוורסיות גדושות פרימיום מקצות אקזוזן ועד חרטומן המחוטב
מעורב ספרדי: אם תשמור סיאט על רמת האבזור האירופית המרשימה אז במחיר הנכון היא עוד עלולה להפוך ללהיט
למרות פשרות מסוימות, ב-137 אלף שקל האיביזה קופרה מציעה כיום יותר ביצועים וריגושים לשקל מכל מכונית אחרת, שנמכרת כיום בשוק המקומי
יונדאיכלי רכבמבחן דרכיםמחשביםסוזוקיספרדסקודהפולקסווגןרכברכב חדש