טבעול נחשבת בשנים האחרונות למנוע הצמיחה של קבוצת אסם ■ יו"ר ועד הפעולה: "מאז שהתארגנו מאיימים להוריד לנו את הארוחות" ■ היעד האפשרי הבא של הארגון: סלטי צבר
מנכ"לית סלטי צבר, ערב יציאתה לנסטלה העולמית בהודו, בראיון ל"ליידי גלובס": "אני קובעת מטרות ורוצה להגשים אותן, וראוי שהמנהלים שלי יידעו את זה כדי שיכשירו אותי לתפקיד"
זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"
ינקו, סמנכ"לית השיווק של החטיבה הקולינרית באסם, תחליף את נילי צור שמונתה לתפקיד בכיר בנסטלה העולמית
משיקה סדרת ממרחים מצוננים תחת המותג "סלטי השף" של רפי כהן ■ מתכננת לכבוש כ-50% מהשוק תוך שנתיים
Twisted Fly: חלק ניכר מהגולשים חשבו כי "פרסומת החרשים" היא צינית ומשתמשת במניפולציה רגשית
ההגעה של ה-VOD לחברת הלוויין נותנת את האות לקמפיין ההשקה ל-yesMaxTotal, באמצעות מקאן-אריקסון
החזיקה לפני העסקה 58% ■ שווי החברה קפץ פי 20 מאז נכנסה אסם לטבעול לפני כ-15 שנה ■ העסקה ב-2006 כבר שיקפה לחברה שווי של כמיליארד שקל - ולפי פרסומים, בעקבותיה זכה כל חבר קיבוץ במאות אלפי שקלים
במקום השני - המשביר לצרכן עם השקעה של 1.52 מיליון שקל, ואחריה א.ל.מ עם השקעה של 1.39 מיליון שקל
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
אסם מפיצה את מרבית הסלטים המצוננים של צבר באמצעות החברה הבריטית ירדן, שהיקף הכנסותיה אשתקד עמד על 7 מיליון ליש"ט ■ תשלום נוסף ייקבע עבור רכישת המלאי
זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מחיר המוצרים בסדרה החדשה יהיה יקר מעט מהמוצרים הקיימים של החברה ויעמוד על כ-14-17 שקל ליחידה ■ סלטי צבר רשמה מתחילת השנה ירידה של 2.7% במכירות
איסוף מוצרים (ריקול)אסםהעלאת מחיריםחומוסטבעוליוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהסלמונלהשוקולד