סלטים

כתבות אחרונות

 

מעדני מיקי תשווק סלטים מצוננים ברשת טסקו הבריטית

‎‎היקף העסקה מוערך בכחצי מיליון דולר‏ ■ הסלטים המצוננים של החברה, ובעיקר מגוון סלטי החומוס, מיועדים בעיקר לאוכלוסייה היהודית והמוסלמית מכיוון שיש להם אישורי כשרות

‎‎שירות גלובס‏ 13.03.2011

מעדני מיקי: גידול של של 4.7% בסלטים המצוננים בשוק המבורקד

הצמיחה מתייחסת לחודשים ינואר עד נובמבר 2010 מול התקופה המקבילה אשתקד

שירות גלובס 23.12.2010

צבר, מאחורייך: חברת זנלכל-יכין נכנסת לקטגוריית הסלטים

משיקה סדרה של סלטים מוכנים שאינם דורשים קירור ומרחיבה את פעילותה בתחום הרטבים המוכנים ■ הסדרה החדשה תתחרה במותגי הסלטים המצוננים ובראשם במותג צבר של אסם

אילנית חיות 28.07.2010

שטראוס תחלק חינם חומוס וטחינה אחלה ל-100 אלף בתי-אב

עלות החלוקה - יותר ממיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהשקת סדרת סלטים עם שומשום מלא ■ מישל בן-וייס, מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס: "מי שמקבע את מלחמת המחירים בסלטים הם הקמעונאים"

אילנית חיות 24.05.2010

התווית "ייצור ביתי" שונתה ל"טעם ביתי" - והייצוגית נגד סלטי שמיר תימחק

התובע טען כי הסלטים מיוצרים במפעל תעשייתי של החברה, ולכן הכיתוב "ייצור ביתי" הוא מטעה

נועם שרביט 02.12.2009

מעדני מיקי מדווחת על גידול של 19.7% במכירות סלטי החצילים

משיקה 2 סלטי חצילים חדשים, ואת בעקבות נתונים עדכניים של סטורנקסט על כך ששוק סלטי החצילים מגלגל 64 מיליון שקל בשנה

שירות גלובס‏ 05.11.2009

זהירות, ליסטריה: בדיקת הסלטים בבתי-הקפה מגלה ממצאים מדאיגים

בדיקת איכות בקטריאלית ב-14 סלטים שנרכשו בבתי-קפה של 7 רשתות ארציות העלתה כי רוב הסלטים הכילו כמות חיידקים ועובשים מעל התקן המותר - ובחלקם אף נמצאו חיידקי ליסטריה מסוכנים

אורלי פלג-מזרחי 25.08.2009

אסם רוכשת את חברת המזון ירדן תמורת 1.9 מיליון ליש"ט

אסם מפיצה את מרבית הסלטים המצוננים של צבר באמצעות החברה הבריטית ירדן, שהיקף הכנסותיה אשתקד עמד על 7 מיליון ליש"ט ■ תשלום נוסף ייקבע עבור רכישת המלאי

ארז וולברג 02.08.2009

סלטי צבר משיקה את סדרת "סלטי השף" בשיתוף השף רפי כהן

זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מחיר המוצרים בסדרה החדשה יהיה יקר מעט מהמוצרים הקיימים של החברה ויעמוד על כ-14-17 שקל ליחידה ■ סלטי צבר רשמה מתחילת השנה ירידה של 2.7% במכירות

אילנית חיות ‏ 26.07.2009

בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עשרות אחוזים לטובת מוצרים הנמכרים במשקל לעומת מוצרים ארוזים

כך עולה מהשוואת "גלובס" בין מחיריהם של סלטים, גבינות ונקניקים במשקל - לבין אותם מוצרים בדיוק כאשר הם נמכרים באריזות ; ההפרש הגדול ביותר - קרוב ל-90% - נרשם במחיר גבינת "עמק" של תנובה

אורלי פלג-מזרחי 26.11.2008

   12   

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2