המינהלת ממשיכה לכוון לגופים הממלכתיים, אחרי שחתמה עם הטוטו, הפיס וערוץ 1 ■ בסך-הכול יעבירו הגופים הממלכתיים לליגה העונה כ-21.8 מיליון שקל
גם הספונסרית הנוכחית אדידס, שהשקיעה כ-25 מיליון שקל בנבחרת מאז 2008, החליטה שלא להגיש הצעה
הקבוצה הספרדית האריכה ב-5 שנים את הסכם החסות שלה עם חברת Saudi Telecom Company, שלה כ-93 מיליון לקוחות
כך עולה ממחקר של PwC; עוד נתון מעניין שחשף: 170 מיליון צופי טלוויזיה ראו את גמר ליגת האלופות ב-2013
יצרנית הבירות ההולנדית תשלם לאופ"א למעלה מ-50 מיליון אירו לעונה עבור ההסכם החדש, עלייה של כ-15% ביחס לחוזה הנוכחי בין הצדדים
התאחדות הכדורגל העולמי תבצע רפורמה במתודת מכירת הספונסרשיפ למונדיאלים, במהלך שאמור להגדיל את הכנסותיה ב-30%
הגולפאי והספורטאי המרוויח בעולם איבד את אחת הספונסרית הכי ותיקות שלו; סדרת המשחקים על שמו הכניסה מאז 1998 כ-771 מיליון ד'
לקראת העונה החדשה, ב-NBA החליטו למסחר גם את האזורים שליד ספסלי הקבוצות ואישרו לקבוצות למכור שטחי פרסום; פרסום על החולצה? בינתיים לא
תשלם חסות של כ-1.5 מיליון דולר לעונה, לעומת כ-2 מיליון דולר עפ"י הסכם קודם
דיווחים: ריאל מדריד לא ממהרת לסגור עם ענקית התוכנה על הסכם חסות שמי לאצטדיון שלה, עקב הסיכוי לקבל כספים גדולים יותר מאאודי ואמירייטס
החברה הדרום קוריאנית, שחתמה על חסות למשחקי סוצ'י 2014, תפנק את כל 2,500 הספורטאים במכשיר החדשני
תחליף את נייקי כיצרנית המדים הרשמית שלה החל מ-2015/16 ■ תקבל את חוזה ההלבשה הגבוה באיטליה, אבל כזה שעדיין נמוך משל קבוצות אחרות באירופה
במסגרת הארכת חוזה החסות בין הצדדים, ליגת הכדורסל האירופית תמשיך להיקרא "טורקיש איירליינס יורוליג" עד 2020
רשת מסעדות ההמבורגרים, שהחלה לפרסם במשחקיה של קבוצת הכדורסל בעונה החולפת, חתמה על חסות משנה ארוכת-טווח עם המועדון
המועדון האיטלקי ימשיך לשחק במדים של חברת הלבשת הספורט הגרמנית, עבור סכום של יותר מ-20 מיליון אירו בעונה
האצן הג'מייקני ימשיך עם חברת ציוד הספורט עד לאחר האולימפיאדה בריו ■ ההסכם הקודם עם פומה הכניס לבולט כ-9 מיליון דולר בשנה
one zeroהבנק הדיגיטלי הראשוןאירועים ומינוייםחסויותמונדיאל 2022נייקיכלכלת ספורטעיריית ירושליםפיפ"אפרזנטור