תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום
בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד השניים מכחישים בעיות בשותפות הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"
במודעה בעיתון "גלובס" כתב גולדמן: "מתנצל על האירוע המצער במסעדת קנטינה. לא מאוחר לבקש סליחה גם לאחר יום הכיפורים. בהזדמנות זו מתנצל על דבריי שנאמרו בעיתונות, לא התכוונתי לדברים"
שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"
כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות" על-פי העיתון, השניים ישבו במסעדת קנטינה בת"א והחלו להתווכח על תיקי לקוחות לטענת שקד, גולדמן דרש ממנו לא לקחת לו לקוחות ואף איים על חייו
אריה דרעיש"ס