ספי שקד

כתבות אחרונות

 

ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו

תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

הברנז'ה רוחשת: "בתודעה של כולם דודו טופז כבר הורשע"

כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"

יעל גאוני וענת ביין-לובוביץ' 01.06.2009

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2009

"מחסני כמעט חינם" מעלה קמפיין בהשתתפות "אנשים אמיתיים" הסובלים ממצוקה כלכלית

בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום

שירות גלובס‏ 22.03.2009

שמועות בענף הפרסום: השותפים אילון זרמון והדר גולדמן עומדים בפני פרידה

בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד ; השניים מכחישים בעיות בשותפות ; הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2009

"סליחה ספי": הפרסומאי הדר גולדמן פרסם מודעת התנצלות בפני ספי שקד

במודעה בעיתון "גלובס" כתב גולדמן: "מתנצל על האירוע המצער במסעדת קנטינה. לא מאוחר לבקש סליחה גם לאחר יום הכיפורים. בהזדמנות זו מתנצל על דבריי שנאמרו בעיתונות, לא התכוונתי לדברים"

שירות גלובס‏ 15.10.2008

ספי שקד למגזין "פירמה": "משרדי הפרסום הגדולים והוותיקים? אני מפחיד אותם"

שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" ; זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"

דפנה יודוביץ' 14.10.2008

הפרסומאי ספי שקד טוען כי הותקף ע"י הדר גולדמן במהלך פגישה בין השניים

כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות" ; על-פי העיתון, השניים ישבו במסעדת קנטינה בת"א והחלו להתווכח על תיקי לקוחות ; לטענת שקד, גולדמן דרש ממנו לא לקחת לו לקוחות ואף איים על חייו

שירות גלובס 24.09.2008

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2