סקר TGI

כתבות אחרונות

 

סקרים מתפוגגים

המדיה מתקדמת, אך שיטות המדידה נוצרו מאחור. האם זה סוף הסקרים דוגמת TGI?

שמחה סיגן 31.12.2009

"הגלויה של שלי" רושמת חשיפה של כחצי מיליון איש בחודש

מסקר TGI עולה כי יותר מ-350 אלף איש נחשפים ל"גלויה של שלי" בתדירות של לפחות פעם בשבוע

שירות גלובס‏ 15.10.2009

"ביבי מוכשר אך חלש; שלדון אדלסון שלא מקיז כאן את דמו החליט לעשות לנו שטיפת-מוח עיתונאית"

בן כספית בראיון ל"גלובס": "חזות הכל היא לעשות מכה מהירה, לירוק לכל באר שמישהו אי-פעם שתה ממנה ולדרוך על כל ערך" ■ "לא כל מהדורות החדשות צריכות להתעסק בראיונות צהובים עם אשת הנרצח או המאהבת של העבריין" ■ על אדלסון: "'ישראל היום' - 'פראבדה' הישראלי"

דפנה יודוביץ' 18.09.2009

TGI: "ידיעות אחרונות" בירידה; עלייה בחשיפה ל"גלובס"

נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל

יעל גאוני 29.07.2009

סקר TGI: כ-15.2% מכלל הציבור נחשבים כ"צרכנים בריאים"

טרנד הבריאות תופס תאוצה: מספר "הצרכנים הבריאים" גדל ב-60% מאז שנת 2001 ■ קיימת עלייה של 47% בהסכמה בקרב הציבור כי "אוכל במסעדות מזון מהיר הוא זבל"

יניב פוהורילס 18.06.2009

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל בימי חול, רשת "קו עיתונות דתית" בסופי שבוע

המקומונים והשבועונים החרדים עקפו את העיתונים היומיים "יתד נאמן" ו"המודיע" בסוף השבוע ; 35% מהמגזר הודו כי הם גולשים באינטרנט, למרות איסור הרבנים ; רדיו "קול חי" זוכה לחשיפה של 31% מהמגזר החרדי

אורי רודריגז-גרסיא 01.04.2009

שאפתן וחושב שהוא יודע הכול - הפרופיל המלא של הצרכנים הפיננסים הצעירים בישראל

הם מעדיפים לקנות במזומן, ו-24% מהם אפילו לא מחזיקים כרטיס אשראי ; הם מאמינים ביכולותיהם הכלכליות, אך כמעט מחציתם מתקשים לחסוך ; ולמרות האמביציה ויצר ההרפתקנות שלהם, רק 11% משקיעים במניות

אפרת אהרוני 17.03.2009

סקר TGI לסיכום 2008: עלייה בחשיפה לחינמונים, "ידיעות" ו"מעריב" יורדים בחשיפה

11.3% קוראים רק חינמונים ולא עיתונים ; מבין מוספי סוף השבוע, "גלובס" הוא היחיד שלא רושם ירידה בחשיפה ; ברדיו: עלייה קלה לרשתות קול ישראל, ירידה קלה לתחנות הרדיו האזורי ולגל"צ

‎‎יעל גאוני‏ 28.01.2009

גם "מעריב" מתכונן ל-TGI: מחלק חינם את העיתון במיקומים מרכזיים

מדובר במהלך דומה למהלך של "דה מרקר", שהחל לצרף את המוסף לחינמון "ישראל היום" במטרה להגדיל את החשיפה לקראת סקר TGI

‎‎יעל גאוני‏ 26.11.2008

מנסים להגדיל חשיפה בכל מחיר? גיליונות של "דה מרקר" יחולקו חינם ב"ישראל היום"

הערכות: המהלך - לקראת סקר המדיה של TGI בעוד כחודש וחצי ; הניסיון לשווק את "דה מרקר" כעיתון נפרד הסתיים לאחרונה במספר זניח של מנויים

יעל גאוני 16.11.2008

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4